annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Upgraden naar Windows 10

profile.country.nl_NL.title
hansklopper
Nieuw

Upgraden naar Windows 10

Op de website van Sony over Upgraden naar Windows 10 wordt mijn laptop-model (Sony Vaio VPCF13S0E/B) niet vermeld. Dat zou volgens een link op die website betekenen, dat mijn laptop NIET geschikt is voor Windows 10. Volgens Microsoft is mijn laptop echter WEL geschikt voor Windows 10. Welke informatie is juist? En waarom zou volgens Sony mijn laptop niet geschikt ziin (wat kan er fout gaan)?

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Sony heeft een iets aangepaste versie van Windows op de VAIO's staan. Die moeten per stuk dus compatiebel gemaakt worden voor een upgrade naar windows 10. Daarom staat het op de Sony site dat het niet ondersteunt is. 

Microsoft kijkt puur naar specs, dus niet zo gek dat ze aangeven dat het geschikt is. 

 

Je kunt het beste wachten met upgraden totdat Sony de software heeft aangepast. Wanneer dat gebeurd weet ik echter niet...

profile.country.nl_NL.title
hansklopper
Nieuw

Tot op heden (5-11-2015) nog steeds geen melding van Sony, dat ik mijn laptop Vaio VPCF13S0E kan upgraden naar Windows 10. Op de Sony-site worden wel de VPCF2-modellen genoemd, maar de hele VPCF1-serie ontbreekt. Kan ik nog verwachten, dat Sony hier iets aan doet?

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Snel gaat het inderdaad niet. Sony is bezig om alle VAIO's die op Windows 10 kunnen, compatiebel te maken. 
Je zult echt moeten wachten, anders mist er functionaliteit helaas. 

 

Ik weet niet wanneer jouw versie beschikbaar zal komen alleen.