annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Updaten naar win 8

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
zwarteruiter
Bezoeker

Updaten naar win 8

Goedenavond,

Ik heb een Sony Vaio VGN-FW41E.

Deze kocht ik met windows vista en kreeg de update naar win 7 erbij.

Twee vragen:

1 Als ik de herstel cd's uitvoer om alles opnieuw te plaatsen wordt dan de laptop ook geformateerd? Ik zie dat tijdens het proces niet terug.

Als ik hierna win 7 wil instaleren moet ik eerst Vist ainstaleren want anders heb ik de sony progamma's niet.

2

Als ik nu wil updaten naar win 8 kan ik dat dan vanaf Vista doen of moet ik dan ook nog eerst win 7 instaleren.

Als ik ga updaten wil zo en zo eerst de laptop opschonen m.b.v de herstel cd's, vandaar vraag 1.

Mvg,

Zwarteruiter

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste zwarteruiter,

Welkom op het Sony Forum.

Ik zie dat er helaas nog niemand op uw vraag gereageerd heeft.


Daarom raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Indien u het antwoord vindt op uw vraag dan zou het leuk zijn als u daar hier in het forum nog even op terug wilt komen, zodat toekomstige forumgebruikers daarvan kunnen profiteren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel succes toe.


Met vriendelijke groet,


- Tycho -

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
zwarteruiter
Bezoeker

Is er nu werkelijk niemand die mijn vragen kan beantwoorden?

profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste zwarteruiter,

Welkom op het Sony Forum.

Ik zie dat er helaas nog niemand op uw vraag gereageerd heeft.


Daarom raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.


De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Indien u het antwoord vindt op uw vraag dan zou het leuk zijn als u daar hier in het forum nog even op terug wilt komen, zodat toekomstige forumgebruikers daarvan kunnen profiteren.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u veel succes toe.


Met vriendelijke groet,


- Tycho -