annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

toetsenbord Vaio Tap 11

OPGELOST
chinoemok
Ontdekker

toetsenbord Vaio Tap 11

Het toetsenbord dat is meegeleverd samen met mijn laptop Tap 11, functioneert helaas niet goed. Ik weet niet of ik de enige ben met dit probleem. Het is heel erg irritant, want ik kan hierdoor niet snel typen. Dit zijn de problemen die ik heb:

1. Ik kan niet snel typen, doordat mijn toetsenbord niet alle pakt die ik heb getypt

2. Soms reageert mijn toetsenbord niet meer (laatst ben ik erachtergekomen dat ik mijn laptop aan het net moet sluiten, daarna reageert het weer.

3. Combineren van toetsen werkt heel traag, ik moet bijv. alt tab langer ingedrukt houden voordat het reageert zelfde ook met shift en willekeurige letters pakt de laptop pas wanneer ik het langer dan 2 seconde ingedrukt houdt.

4. Soms slaat hij te veel letters aan. druk ik bijv. 4x achterelkaar de r aan dan komen er niet 4 maar 12x de r. (dat is heel erg irritant vooral als ik op backspace druk)

5. De reactiesnelheid is vaak anderhalve seconde

 

Met het typen van dit bericht heeft het mij helaas ook uren geduurd.

 

 

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Iedereen die hier last van heeft kan het beste contact opnemen met de Sony klantenservice, of Comserve. 

issue met het keyboard valt onder garantie en daar is een oplossing voor te vinden.