annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony VIAO T series windows 8 drivers

profile.country.nl_NL.title
Juiced7
Bezoeker

Sony VIAO T series windows 8 drivers

Hallo Allemaal,

Ik heb even een vraagje over windows 8:

Is het iemand al gelukt om de brightness knoppen (fn f5 en f6) werkende te krijgen in windows 8?

Het precieze type van mijn Sony vaio T series is de SVT1311C5E. Ik heb alle drivers van de NL en US pagina's gedownload en geprobeerd, maar helaas. Verder doet alles het goed.. maar deze knoppen...

Windows 8 Pro 64 bits.

Vriendelijke Groeten,

Joost

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
megazone75
Bezoeker

Ik heb dezelfde problemen. Bij mij (VPCF1) werken alleen de geluidstoetsen. De hardware knoppen 'Assist" "S1" en "Vaio" werken naast de brightness controls ook niet. Al het andere werkt wel.
Hulp is zeer gewaardeerd! :wink:

profile.country.NL.title
franslj48
Nieuw

Ik zag ergens bij instellingen de opmerking, dat binnen windows 8 de helderheid van het scherm niet kan worden veranderd.

Groet.. frans.

profile.country.nl_BE.title
ftk001
Bezoeker

't is om gsdqdk 't schxxxt van te krijgen, de ongestructureerde wijze en onvolledigheid van Sony, zucht

Hier voor jullie:

- pin je niet vast op wat sony zegt!

- ga in een winkel en schrijf een recent serienummer op (totaal onbegrijpelijk dat je dit niet standaard kan downloaden, zucht ... is apsoluut geen protected of propriety soft)

=> dit heb je nodig om gratis de 25MB grote VAIO update win8upgrade preparation uit te voeren

Deze werkt ook op modellen die zogezegd niet gesupporteerd worden zoals de mijne

(VPCF13 serie)

Het prg vraagt wel om manueel de eigen Sony Vaio Control en upg te uninstallen 😉 goe bezig!

Laat U niet ontmoedigen, Werkt echt wel super.

Doe dan de upgrade

=>> is super goed, Sony prg had oa SATA driver upgrade uitgevoerd, dit los van het feit dat nog Sony noch MS Win8 hierover iets meld. Zelfs 2d met MS aan de lijn gehangen, heb hen oplossing gestuurd.

Meeste issues bij Sony zijn (aldus MS Win8 Compatibility checker)

-uninstall Bluetooth

-Uninstall Wifi

----------------------------

Anyway na de installatie, weerom mijn frustratie en jullie vraag:

HOE krijg je de F5 en F6 function keys aan de gang?

- installeer de laatst beschikbare videodriver, bij mij op www.geforce.com de Nvidia geforce GT 425m

- installeer de (windows 7 original files!! ja U leest het goed) shared library files

- zoek een recent model binnen Uw reeks waarvan de windows 8 control center beschikbaar is

   in mijn geval (en voor heel veel vaios) VPCF24Q1 bijvoorbeeld

Herstart Uw Noteboek

En voila alles werkt SUPEEEEEEEER

(De F5 en F6 hotkeys voor brightness en Surpluske: de Automatische bvrightness werkt ook ineens terug)

één ding krijg ik nog niet aan de praat, nl de 3 hotkeys: Assist, S1 en Vaio button

Je kan ook altijd rondneuzen in de ftp.vaio-link.kom\pub\

groetjes en veel kerstgroeten,

J

Message was edited by: ftk001

Message was edited by: ftk001