annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio VGN-FZ11S en Windows 8

OPGELOST
profile.country.NL.title
franslj48
Nieuw

Sony Vaio VGN-FZ11S en Windows 8

Anderhalve week ben ik aan 't stoeien met verbinding maken tussen de laptop, windows 8 en een oude HP printer, type Laserjet 6 L. (lokale printer)

Totnutoe lukt het maar niet om de juiste driver te downloaden, ondanks dat ik via windows 8 en windows update naar de juist driver heb laten zoeken en deze ook werd gevonden.

Echter, na installatie, blijft de printer weigeren een testpagina te printen. Toch niet de juiste driver? Ik heb windows 8 upgrade over windows 7 geïnstalleerd.

Vraag: Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groet.. frans.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
franslj48
Nieuw

Bedankt voor je reactie, beste Vincent.

Het probleem is inmiddels opgelost door het simpele feit dat de HP Laserjet tijdens het opstarten nog een keer een 'pjoehhh'-geluid liet horen en daarna niets meer. Hij staat nu bij het milieupark, behalve de toner.

Groet.. frans.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.nl_NL.title
Vincent_E
Bezoeker

Beste franslj48,

Spijtig om te horen dat u zoveel problemen heeft met het instaleren van de drivers voor uw printer. Hopelijk bent u via HP al iets verder gekomen. De drivers voor de installatie van de VAIO drivers (upgrade van Win7 naar Windows 😎 zijn te downloaden op

http://www.sony.co.uk/support/en

Hier kan je het model invoeren en deze zal je begeleiden naar de sectie van dit model.

Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

profile.country.NL.title
franslj48
Nieuw

Bedankt voor je reactie, beste Vincent.

Het probleem is inmiddels opgelost door het simpele feit dat de HP Laserjet tijdens het opstarten nog een keer een 'pjoehhh'-geluid liet horen en daarna niets meer. Hij staat nu bij het milieupark, behalve de toner.

Groet.. frans.

profile.country.nl_NL.title
QuantumCat
Bezoeker

Inhakend op de printer, ik ben even naar HP gesurfd (zie link beneden), dat wil weleens beter werken van die Windows Update de drivers te laten zoeken. Helaas, kan ik nog geen Windows 8 drivers vinden. Je zou de windows 7 drivers kunnen downloaden deze installeren. Wellicht is dat een poging waard?

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/ProductList.jsp?locale=en_us&taskId=135&prodSeriesI...

profile.country.NL.title
franslj48
Nieuw

Bedankt voor je reactie en inspanning QuantumCat, maar zoals in vorig bericht te lezen, is het probleem opgelost. De Printer gaf de geest...:smileywink:

Groet.. frans.

profile.country.nl_NL.title
QuantumCat
Bezoeker

Haja, die had ik gemist :