annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony Vaio SVE1712w1eb HDD BAY

profile.country.nl_NL.title
unbrained
Bezoeker

Sony Vaio SVE1712w1eb HDD BAY

Beste allen,

Ik heb recentelijk een Sony Vaio SVE1712w1eb aangeschaft en hier zou ik graag een SSD in doen, nu weet ik niet of hier een bay.slot voor is en/of ruimte. Ik heb op internet wel gelezen dat mensen met de 13 en de 15" de optical eruit halen en die vervangen door een HDD in een bracket oid, maar ik hoopte eigenlijk dat die bij de 17" niet het geval is. Ik weet dat het wel mogelijk is met een verloop (mits er ruimte is) maar ik zou graag weten of er in de 17" een slot beschikbaar is zonder extra accesoires.

Alvast bedankt!

Dylan

P.S. Btje gefustreerd, excuus haha :Message was edited by: unbrained

Message was edited by: unbrained

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
QuantumCat
Bezoeker

Ik heb mijn niet SSD-harde schijf geklooned naar een SSD met Acronis en deze twee fysiek verwisseld, maar jij wilt een tweede HDD plaatsen ipv je optical drive?

(in dat laaste geval moet ik je het antwoord schuldig blijven)

PS: als de SSD er eenmaal inzit en hij boot niet van SSD, moet je naar de firmware van de SSD kijken, maar dat is een andere discussie)

profile.country.nl_NL.title
unbrained
Bezoeker

Nee, wat ik wil doen is een EXTRA SSD erin doen. Ik weet dat je de optical kan vervangen om er eentje extra in te doen, echter hoopte ik dat in de 17" gewoon al een extra slot/bay in de casing zat zonder dat ik de optical hoef te missen.