annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony VAIO: Geluid werkt niet meer

nielskolk
Nieuw

Sony VAIO: Geluid werkt niet meer

Onlangs heb ik de ventilator van mijn laptop schoon gemaakt en sindsdien werkt het geluid niet meer. 

 

In eerste instantie dacht ik dat de driver het niet meer goed deed en dat het toevallig was dat het probleem na het schoonmaken optrad. 

Het geluid doet het niet meer via de speakers en niet via de 3,5 mm uitgang. 

De laptop gaf toen aan dat er geen afspeelapparaten waren. In het systeemvak kon ik ook niets meer met het symbool voor het geluid. Als ik die aanklikte ging de computer meteen naar probleemoplossing (waar die niks vond)

 

Omdat ik toch windows opnieuw wou installeren heb ik niet meer gekeken naar het downloaden van nieuwe drivers, omdat deze er toch weer op zouden komen met de herinstallatie. 

 

Nu heb ik windows 7 opnieuw geinstalleerd. De computer herkent weer een afspeelapparaat, alleen het werkt nog steeds niet. 

Ik kan wel geluid afspelen via een extern afspeelapparaat (bluetooth speaker) maar via de oortjes, of de speakers in de laptop werkt het niet.

 

Ik heb ook al gekeken of ik niet per ongeluk een stekkertje vergeten ben vast te koppelen toen ik de ventilator schoon heb gemaakt, maar dit lijkt ook niet het geval te zijn.

 

Heeft iemand dit probleem eerder gehad, of heeft iemand een idee wat de oplossing kan zijn? 

 

Alvast bedankt, 

 

Niels 

 

 

0 ANTWOORDEN 0