annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony VAIO Fit 15A (multi flip) en Windows 8.1

Streamerke
Nieuw

Sony VAIO Fit 15A (multi flip) en Windows 8.1

Beste,

 

Ik heb een multi flip 15, of een Fit 15A (model SVF15N1C5E). Die komt standaard met Windows 8. Toen ik hem ontvangen had in december 2013 heb ik quasi onmiddellijk een update gedaan naar Windows 8.1. Ik heb dat toen gedaan volgens de correcte procedure.

 

Nochtans heb ik toen een onomkeerbaar probleem gehad: tuch functionaliteiten werkten niet goed meer en de PC wou niet terug in de fabriekstoestand. Ik ben de PC meer dan 2 maanden kwijt geweest.

 

Mijn vraag aan jullie is: heeft iemand van jullie dit model (of de 13 of 14 inch versie) geupdatet naar Windows 8.1? Ging dat zonder problemen?

 

Ik wil wel updaten maar ik ben heel huiverachtig geworden...

5 ANTWOORDEN 5
RoyvdWesten
Ontdekker

Ik heb dezelfde laptop maandag gekregen. Zelf ondervond ik ook een aantal problemen (voornamelijk met DPI scaling). Na 2 keer proberen lukte het uiteindelijk en heb ik het eigenlijk zonder problemen kunnen updaten. Updaten duurt wel erg lang vind ik zelf, die van mij is een uur bezig geweest.

Streamerke
Nieuw

Dank je Roy,

 

En werken alle touch funtionaliteiten nog? Bijv. als je je PC in tabletmode hebt staan (scherm plat liggend op het keyboard), werkt bijv. de start knop op het scherm nog naar behoren?

 

Mvg,

Johan

RoyvdWesten
Ontdekker

Ja, alle functionaliteit werkt goed. Kan gewoon naar het startmenu met de knop op het scherm. Touch mode werkt goed. Ik weet niet of je de Digitizer er ook bij hebt? Die doet het namelijk ook perfect!

rogverho
Nieuw

Graag haaden we van jou geweten of je tevreden bent met je aankoop omdat we ook van plan zijn om drgelijke laptop te kopen!

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Beste Streamerke,

 

Heb je dit bericht van Sony ondersteuning al gelezen?

http://services.sony.nl/support/nl/topics/peripherals_not_charging

Misschien zit jouw probleem er ook tussen.

 

Groetjes,

 

 

 

 

 

Amal_S