annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY VAIO DUO 11 SUPPORT??

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
jbollen
Nieuw

SONY VAIO DUO 11 SUPPORT??

Sinds december 2012 een Vaio Duo 11 gekocht bij de sony online store. Medio Mei werkt de stylus niet meer.

Vanaf begin juni al 7 x contact gehad met sony-support, zonder oplossing. Er zijn al twee maal verkeerde onderdelen gestuurd en na mijn laatste reminder hebben ze 'per ongeluk' de case al gesloten.

Wat kan nu moeilijker zijn dan onder garantie een nieuwe stylus opsturen!!!!!!!!

 

Klant zit 2 maanden zonder stylus :  SONY SUPPORT laat zeer te wensen over.  Eerder ook al slechte ervaring gehad.

SONY - goede producten en SUPPORT ver onder de maat.

 

casenr:8677601

 

Deze slechte service zal voor mij een reden zijn om geen Sony PC meer aan te schaffen in de toekomst.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Hoi jbollen, 

 

Sony klantenservice heeft me gemeld dat je inmiddels een nieuw onderdeel hebt opgestuurd gekregen, en ze hopen dat dit het juiste onderdeel is. Mocht dit niet het geval zijn, aarzel dan niet om direct weer contact met ze op te nemen. Maar hopelijk komt het nu allemaal goed! :slight_smile: 

 

Groetjes,

Kelvin 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
KelvinV
Bijdrager

Hoi jbollen, 

 

Sony klantenservice heeft me gemeld dat je inmiddels een nieuw onderdeel hebt opgestuurd gekregen, en ze hopen dat dit het juiste onderdeel is. Mocht dit niet het geval zijn, aarzel dan niet om direct weer contact met ze op te nemen. Maar hopelijk komt het nu allemaal goed! :slight_smile: 

 

Groetjes,

Kelvin