annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

"No battery is detected"

profile.country.nl_BE.title
spl3ndid
Bezoeker

"No battery is detected"

Vanaf de eerste startup van de laptop (vaio vpc z21l9e/b) merkte ik al op dat er problemen waren met de batterij.
Eerst nog stond er een normaal icoontje (rechts beneden) met de melding  van het batterijprecentage. Helaas bleef dat steeds op 0% staan ondanks dat de adaptor al meer dan een half uur in de laptop zat. Toen ik de laptop restartte wegens updates, stond er vervolgens zelfs een rood kruis door het icoontje, met de melding "no battery is detected".

Ik heb gecontrolleerd of de batterij er wel goed in zat. Dit was wel degelijk het geval, dus ik zocht naar softwaregerelateerde oplossingen op het internet. Zo heb ik oa. de laptop reset naar factory instellingen.

Niks verhielp het probleem tot nu toe. Zal dit een hardwaregerelateerd probleem zijn? Moederbord en/of batterij?


Ik hoop alleszins dat ik de laptop snel terug kan gebruiken! Ik heb hem heel hard nodig! Vandaar ook dat ik een gloednieuwe laptop kocht (in de veronderstelling "nieuw = foutloos en werkend") en geen tweedehands modelletje...

0 ANTWOORDEN 0