annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Intel sticker verwijderen?

OPGELOST

Intel sticker verwijderen?

Ik heb vandaag een Sony Vaio gekocht, alleen zit er zo'n harde Intel sticker op. Hoe kan ik deze op een veilige manier verwijderen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Deze kan je normaal "gewoon" afkrabben...Als er lijmresten aanwezig zijn, probeer deze te verwijderen met alcohol. Je kan deze kopen in de apotheek. Ether lost lijmresten beter/sneller op dan alcohol, maar ether en aceton hebben het nadeel van ook bepaalde plasticsoorten op te lossen. Merk wel op dat ontsmettingsalcohol ook een kleine hoeveelheid ether bevat (om het ongeschikt te maken voor consumptie). (Drink)alcohol (alcohol bon gout) is wel duurder...Hangt af welk materiaal je laptop is 🙂

 

Het beste en gemakkelijkste is natuurlijk om de intelstick er gewoon op te laten 😉

 

Proficiat met je Vaio!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Deze kan je normaal "gewoon" afkrabben...Als er lijmresten aanwezig zijn, probeer deze te verwijderen met alcohol. Je kan deze kopen in de apotheek. Ether lost lijmresten beter/sneller op dan alcohol, maar ether en aceton hebben het nadeel van ook bepaalde plasticsoorten op te lossen. Merk wel op dat ontsmettingsalcohol ook een kleine hoeveelheid ether bevat (om het ongeschikt te maken voor consumptie). (Drink)alcohol (alcohol bon gout) is wel duurder...Hangt af welk materiaal je laptop is 🙂

 

Het beste en gemakkelijkste is natuurlijk om de intelstick er gewoon op te laten 😉

 

Proficiat met je Vaio!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Dank voor de tip Portmixus. Liefst zou ik de sticker ook gewoon laten zitten, alleen zit hij er scheef op geplakt :anguished:

profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Ik ken dat gevoel heel goed...het zijn dergelijke kleine details die toch veel wringende gevoelens teweegbrengen 😄

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Het is gelukt om de sticker er af te halen; beetje bij beetje de sticker losgetrokken. Werkt perfect.