annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Ik wil de testversie van McAfee uninstallen

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
niki72
Bezoeker

Ik wil de testversie van McAfee uninstallen

Los van het feit dat McAfee voortdurend irritante berichten toont als 'uw computer loopt mogelijk een veiligheidsrisico', zorgt het programma er ook voor dat de tegels van windows 8 niet reageren. Ik begrijp niet waarom Sony absoluut McAfee wil installeren (behalve natuurlijk geld ...) want dit zorgt enkel voor problemen en in windows 8 zit net als bij Mac een eigen anti-virus programma. Ik heb via add and remove programs McAfee van mijn computer gegooid. Tenminste, dat dacht ik ... niet alles is weg want ik krijg bijvoorbeeld nog push berichten van de parental control. Ook blijft het programma de tegels regelmatig blokkeren. Kan iemand mij helpen om alle McAfee sporen van mijn laptop te verwijderen? Alvast bedankt!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
Eddy_DS
Bezoeker

Heb je ook via het configuratiescherm "Parent Controls" verwijderd? Dit staat als appart progje in de lijst!

Revo Uninstaller is een gratis programma dat een programma volledig van je systeem kan verwijderen. Het schoont ook het register op na het uninstallen.

Ik wil je wel waarschuwen voor de virruscanner die in Windows Defender is ingebouwd. Ik heb er slechte ervaringen mee. Zo lek als een zeef. Ik heb hem na 1 maand terug verwijderd en Avast geinstalleerd.

Ben ook niet echt een fan van McAfee maar die werkt toch stukken beter, en er heb nu licentie voor nog een jaar bijgekocht. De waarschuwingen wat bijgesteld en ben er momenteel best tevreden over. Er zullen wel betere alternativen zijn maar vermits McAfee is voorgeinstalleerd op mijn nieuwe laptop leek mij dit de gemakkelijkste oplossing:smileywink:

Groeten

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_BE.title
Eddy_DS
Bezoeker

Heb je ook via het configuratiescherm "Parent Controls" verwijderd? Dit staat als appart progje in de lijst!

Revo Uninstaller is een gratis programma dat een programma volledig van je systeem kan verwijderen. Het schoont ook het register op na het uninstallen.

Ik wil je wel waarschuwen voor de virruscanner die in Windows Defender is ingebouwd. Ik heb er slechte ervaringen mee. Zo lek als een zeef. Ik heb hem na 1 maand terug verwijderd en Avast geinstalleerd.

Ben ook niet echt een fan van McAfee maar die werkt toch stukken beter, en er heb nu licentie voor nog een jaar bijgekocht. De waarschuwingen wat bijgesteld en ben er momenteel best tevreden over. Er zullen wel betere alternativen zijn maar vermits McAfee is voorgeinstalleerd op mijn nieuwe laptop leek mij dit de gemakkelijkste oplossing:smileywink:

Groeten