annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Broadcom 802.11 Network Adapter Wireless op Windows10

mesutishak
Ontdekker

Broadcom 802.11 Network Adapter Wireless op Windows10

Hallo,

Ik heb een VAIO SVF15A1C5E (gekocht met Windows 8). Later is hij geupdate naar Windows 8.1 en later naar Windows 10. Sinds een tijdje krijg ik de melding "This app can't run on this PC" Broadcom 802.11 Network Adaptor Wireless.

 

Blijkbaar de wifi driver is niet compatibel met Windows 10. Hoe kan ik de probleem oplossen? of waar kan ik een geschikte driver downloaden?

 

Alvast bedankt,

 

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Is de VAIO wel compatiebel met Windows 10? 

 

Niet alle VAIO's ondersteunen al Windows 10. Check goed of jouw modelnummer geschikt is. 

mesutishak
Ontdekker

Ja. Het is goed getest door sony en geschikt gevonden. Ik draai al een paar maanden (4 a 5 maanden) windows 10 en pas afgelopen 2 a 3 weken kreeg ik de melding.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Dan durf ik niet te zeggen waar het aan ligt. Wellicht een goed idee om contact op te nemen met de klantenservice. 

Jer_fillie
Ontdekker

Ik heb dus het zelfde probleem. Werkt jou wifi nog wel? Mijn wifi doet het nu niet en weet jij misschien een oplossing? Mvg

mesutishak
Ontdekker

Ik kon geen Win10 driver vinden, dus heb ik mijn windows gereset (windows opnieuw geinstalleerd, vanaf windows settings) en daarna alle windows updates binnengehaald en als laatste geupgrade naar win10. Sindsdien heb ik geen problemen met wifi.

Jer_fillie
Ontdekker

Ik neem aan dat hiervoor wifi nodig is?! en deze werkt bij mij dus niet

mesutishak
Ontdekker

Volgens mij heb je geen wifi nodig. Bij windows "Start Menu/Settings/Update&Security/Reset this PC". Bregt de PC naar de fabriek instellingen (herinstallatie windows).