annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

lens 70/400 G storring

profile.country.NL.title
elst2008
Lid

lens 70/400 G storring

ik heb een vraag.

ik heb een camera a7 11 deze heb ik in november 2017 gekocht de laatste  update toegepast zodat ik adapter lae1 in combinatie van mijn 70/400 G kan gebruiken. de auto focus werkt goed  alleen weigerd hij vaak ,ik koppel hem dan even los en weer vast ,en dan werkt hij weer prima,deze handeling moet ik best vaak doen.zijn er meer mensen die hier last van hebben, en weet u soms een oplossing voor dit probleem vriendelijke groet Hans

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
RoosSBNL
Community Team

Hi Hans, 

 

Wat vervelend dat jouw auto focus niet helemaal goed werkt. Ik denk dat je hier het beste contact kan opnemen met support. Of misschien kunnen de communityleden die hier ervaring mee hebben hun tips delen. 

 

Groeten, 

 

Roos

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

 Bij mijn weten is de La-Ea1 een adapter voor een APS-C mount camera. Het zou niet zo moeten zijn dat je m telkens moet ontkoppelen, maar volgens mij is deze adapter ontwikkeld voor de komst van de A7 serie. Zou kunnen zijn dat dit niet helemaal jofel samenwerkt. 

profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

La-Ea3 en La-Ea4 zijn de adapters voor Full Frame camera's inderdaad. 
De La-Ea4 heeft een ingebouwde halfdoorlatende spiegel. Op de nieuwere A7's doet de La-Ea3 het meestal beter trouwens. 

profile.country.NL.title
elst2008
Lid

Bedankt voor je reactie

ik heb a7 mark 11  

en met de laaste update werken alle functie met de lae 1 en dat klopt ook, maar regelmatig doet de autofocus het niet,en koppel ik de lens los en weer vast doet alles het weer een poosje