annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vorige bladzijde schijnt er door heen

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
51Cabauw
Bezoeker

Vorige bladzijde schijnt er door heen

De pagina's van mijn e-reader PRS350S zijn ineens lichter van kleur en de vorige pagina schijnt er door heen. Lastig met lezen!

Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Een I-ink scherm kan niet inbranden, dus het zou aan het verversen moeten liggen. Een oplossing heb ik zo ook niet, maar heb je al een re-set geprobeerd?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Klinkt als 'ghosting'. Waarschijnlijk gebeurt dit alleen als je de reader net hebt aangezet. Je kunt een pagina verder gaan en vervolgens weer terug, zodat de pagina waar je begint te lezen even goed ververst is. Hierna zou het verschijnsel verdwenen moeten zijn en tijdens het lezen ook niet meer mogen terugkomen.

profile.country.nl_NL.title
51Cabauw
Bezoeker

Dank voor je antwoord maar nee het gebeurt als ik al een tijdje aan het lezen ben. Heb van alles geprobeerd met pagina's terug en door bladeren, naar het menu terug maar dat helpt allemaal niet. De batterij is ook voldoende opgeladen dus ... geen idee!

profile.country.NL.title
roben008
Lid

Een I-ink scherm kan niet inbranden, dus het zou aan het verversen moeten liggen. Een oplossing heb ik zo ook niet, maar heb je al een re-set geprobeerd?

profile.country.nl_NL.title
51Cabauw
Bezoeker

Nee een re-set heb ik nog niet geprobeerd. Ga ik zeker doen. Dank voor het meedenken!