annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony PRS-T2 wordt niet herkend bij user zonder administrator privileges in Windows XP

profile.country.nl_NL.title
eherle
Bezoeker

Sony PRS-T2 wordt niet herkend bij user zonder administrator privileges in Windows XP

Mijn dochter heeft een Sony PRS-T2 en gebruikt de Reader software op haar PC met Windows XP (met SP3). De PRS-T2 wordt alleen niet herkend door Reader for PC software, terwijl de reader wel als USB schijf beschikbaar komt. Het vreemde is dat het probleem wordt opgelost als ik de user van mijn dochter administrator privileges toeken i.p.v. de standaard user privileges. Dan wordt de reader door de Reader software op de PC herkent en kan ze boeken uploaden.

Vraag: hoe moet je de Reader software op Windows XP installeren, zodat een user zonder administrator privileges gewoon met de PRS-T2 kan synchroniseren?

Message was edited by: eherle

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
roben008
Lid

Zou de Reader software niet gebruiken, maar het gratis programma Calibre downloaden. Werkt probleemloos en biedt meer mogelijkheden. Probeer maar.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De PC heeft alleen de drivers nodig om te kunnen communiceren met de PRS-2.

Als de PC de PRS-2 herkend als USB-schijf in de verkenner/deze computer dan is het toch mogelijk om boeken te kopieren naar de PRS-2?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
eherle
Bezoeker

Bedankt voor deze tip. Ik zie dat Calibre ook voor Linux beschikbaar is en dat is helemaal mooi. Dan heeft mijn dochter XP helemaal niet meer nodig en kan ze gewoon alles met Ubuntu blijven doen.

profile.country.nl_NL.title
eherle
Bezoeker

Zou best kunnen dat ik boeken naar de PRS-T2 als USB-schijf kan kopiëren. Het probleem is dat de Reader software de PRS-T2 niet herkent, als je als gewone user bent ingelogd. Beetje storend, maar we gaan nou eerst maar eens Calibre uitproberen, dan hebben we Reader for PC en WinXP helemaal niet meer nodig.

profile.country.nl_NL.title
eherle
Bezoeker

@roben008 Bedankt voor de Calibre tip. Gisteren getest en het werkt perfect, ook op Ubuntu.