annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Onterechte melding 'computer niet gemachtigd'? E-book opent niet.

profile.country.nl_NL.title
Heydaar
Bezoeker

Onterechte melding 'computer niet gemachtigd'? E-book opent niet.

Hallo,

Ik heb voor het eerst een e-book gedownload van Bol.com voor mijn PRS-T1 reader - netjes alle stappen gevolgd, betaald, gedownload... maar ik kan het bestand niet openen, als ik het aanklik krijg ik de melding

"Het item kan niet geopend worden. De computer is niet gemachtigd.

Neem contact op met de dienst voor klantenondersteuning van Sony."

terwijl ik mijn Adobe ID en PC al eerder gemachtigd heb. Ook deden een aantal andere e-books die ik eerder heb gelezen het prima (gewoon .epub formaten, het waren cadeaus en/of gratis downloads dus nog nooit eerder iets van Bol gehaald). Ik kan het bestand wel zien en naar mijn reader slepen maar ook op de reader krijg ik een foutmelding: "protected by digital rights management".

Ik heb al een mail geschreven naar de helpdesk, om er daarna achter te komen dat deze wegens onderhoud niet actief is. Kan iemand mij helpen??

Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Heydaar,

Welkom op het Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien uw vraag niet of onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. 

Het spijt me dat de mail die u naar de Helpdesk geschreven heeft nooit beantwoord is. De telefonische contactgegevens van Sony support vindt u echter hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd  en dat u spoedig een oplossing vindt.


Met vriendelijke groet,



- Tycho -

Forum Moderator