annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

geen shuffle

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
harry4655
Bezoeker

geen shuffle

Hallo, shuffle werkt niet op mijn nieuwe e-reader. ik heb er zo'n 30 mp3 nummers opgezet. kan ze wel individueel afspelen. heeft iemand een idee?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
harry4655
Bezoeker

Hallo, even ter info de gevonden  oplossing;

Na ondersteuning van de Sony Helpdesk (bedankt jongens) is het inmiddels gelukt om shuffle te laten werken. het bleek dat shuffle alleen werkt binnen 1 "map"(of in mijn geval "artiest"). De Prs-T1 maakte in mijn geval van (bv) elke artiest 1 map. daardoor was mijn reader snel klaar met shuffelen.

met een programma (TAGscanner) de details verwijderd van de MP3 bestanden (zoals artiest/albumnaam,datum, etc), en de muziekartiest herbenoemd. nu kwam alles in 1 "map" te staan (op artiest) en ging het shuffelen vanzelf. Nogmaals de helpdesk jongens bedankt voor de snelle service en de oplossing.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
harry4655
Bezoeker

Hallo, even ter info de gevonden  oplossing;

Na ondersteuning van de Sony Helpdesk (bedankt jongens) is het inmiddels gelukt om shuffle te laten werken. het bleek dat shuffle alleen werkt binnen 1 "map"(of in mijn geval "artiest"). De Prs-T1 maakte in mijn geval van (bv) elke artiest 1 map. daardoor was mijn reader snel klaar met shuffelen.

met een programma (TAGscanner) de details verwijderd van de MP3 bestanden (zoals artiest/albumnaam,datum, etc), en de muziekartiest herbenoemd. nu kwam alles in 1 "map" te staan (op artiest) en ging het shuffelen vanzelf. Nogmaals de helpdesk jongens bedankt voor de snelle service en de oplossing.