annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

batterij heeft geen vermogen

profile.country.nl_NL.title
santirella
Bezoeker

batterij heeft geen vermogen

Ik heb een probleem met mijn ereader prs-t1. Ik heb de readers sinds december 2011 en als ik wil lezen dan staat de batterij op 3 streepjes. 5 minuten later krijg ik de melding batterij heeft geen vermogen. Geprobeerd om de fabrieksinstellingen van het begin te krijgen,maar dat lukt niet. Ik moet de reader aansluiten op het stroom want mijn batterij doen het niet. Na 2 minuten doet ie al weer maar 2 minuten later krijg ik weer batterij heeft geen vermogen.

Ik heb de instructies die jullie mij hebben opgestuurd al geprobeerd.

1. Indien de e-reader aanstaat dient u deze volledig uit te schakelen door de Aan/Uit ingedrukt te houden tot het „App. Uitschakelen“ scherm verschijnt.
2. In het „App. Uitschakelen“ geeft u met „Ja“ aan dat u het apparaat wilt uitschakelen.
3. Druk nogmaals op de Aan/Uit knop om de e-reader aan te zetten.
4. Terwijl het scherm „Opening book...“ weergeeft drukt u tegelijk op de „Volgende“ en „Terug“ knop en houdt u deze ingedrukt.
5. Terwijl u de „Volgende“ de de „Terug“ knop ingedrukt houdt laat u het „Home“ scherm volledig laden (de melding „Laden...“ moet volledig verdwenen zijn uit de linker bovenhoek van het scherm). Zodra het „Home“ scherm volledig is geladen doet u het volgende: Laat eerst de „Terug“ knop kort los, druk deze vervolgens weer in, en laat deze vervolgens weer los. Daarna laat u pas de „Volgende“ knop los.
6. Vervolgens verschijnt er het scherm „Would you like to execute 'Factory Initialize'?“, daar drukt u op „Yes“.
7. Nadat deze opnieuw is geinitialiseerd drukt u opnieuw op de Aan/Uit knop. De e-reader is nu teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

N.B. De „Volgende“ knop is de knop aan de linkerzijde van de „Home“ knop op de e-reader. De „Terug“ knop bevindt zich aan de rechterzijde van de „Home“ knop.

Ik heb deze bovenstaande instructies al 3x geprobeerd. Maar er gebeurte niks. Waarom maakt Sony niet een Patch of zorg dat softwarematig te regelen is. Nou moet ik mij kostbare tijd hieraan besteden.

Nou voor mij de allerlaatste keer dat ik een Sony koop. Ooit een telefoon gehad en ook problemen en nu dit weer. Waarom maak je niet een tool om het voor klanten makkelijk te maken als bedrijf.


0 ANTWOORDEN 0