annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wifi en NFC verbinding Cybershot camera DSC-WX350 met smartphone Samsung Galaxy J5

profile.country.NL.title
MirjamVB
Nieuw

Wifi en NFC verbinding Cybershot camera DSC-WX350 met smartphone Samsung Galaxy J5

Voor mij was een belangrijke reden voor de aankoop van dit toestel de verbinding met mijn smartphone, dit lukte wel met mijn vorige camera van het zelfde type en mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy SIII), maar mijn nieuwe camera verbindt niet via Wifi en ook niet via NFC met mijn huidige smartphone. Verbinding via Wifi wordt steeds zonder resultaat verbroken (foutmelding: verbinding verbroken). NFC wordt niet gevonden. Play Memories App is geïnstalleerd natuurlijk en alle aanwijzingen van internet heb ik al geprobeerd, zonder resultaat! Frustererend is dat verbinden via Wifi twee keer (per ongeluk) wel is gelukt, maar ik weet niet hoe en kan dit ook niet reproduceren. NB. De J5 staat niet op de lijst met gecontroleerde toestellen. 

Dank alvast voor het antwoord dat de oplossing geeft!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Er wordt een WiFi-Direct verbinding gemaakt, heeft de SIII deze mogelijk?

 

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

NFC wordt niet gevonden. Play Memories App is geïnstalleerd natuurlijk en alle aanwijzingen van internet heb ik al geprobeerd, zonder resultaat!

Wat heb je allemaal geprobeerd kun je dit ook beschrijven in stappen. Dan kan men je wellicht gerichter helpen als je deze informatie deelt. 

 

Welke versie van Android etc... 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web