annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Vlekken op foto`s van de DCS-WX350.

profile.country.NL.title
GerritJansma
Nieuw

Vlekken op foto`s van de DCS-WX350.

Na aankoop van mijn Sony WX350 bleek er een vervelende vlek te zitten op de opnames. Het toestel is bij Sony na gekeken en kwam retour met de mededeling dat er een stofje aan de binnenkant van de lens zat. Het "stofje"bleek er nog te zitten alhoewel in mindere mate. Heden ten dag is de "vlek"weer in al zijn grootheid terug en duidelijk te zien op de genomen foto`s. Denk niet dat ik weer een Sony Camara zal aanschaffen!Sony met vlek.jpg

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Helaas kunt u dit zelf niet schoonmaken. Zit er nog garantie op de camera. Dan zou ik toch weer contact opnemen met de winkel. Is de camera recentelijk bij reparatie centrum geweest? Dan gelijk terug.

 

Helaas kunnen dit soort dingen gebeuren ook bij andere merken. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
GerritJansma
Nieuw

Dankuwel voor de reactie. De camera is helaas buiten de garantie. De"vlek" is binnen de garantie behandeld door Sony. Nu komt de "vlek,veeg" weer terug op exact dezelfde plek. Lijkt me vreemd dat een stofje die zelfde plek wederom inneemt. Afin, het is niet anders!

profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Is het langer dan 6 maanden geleden dat de camera naar reparatie centrum is geweest. Neem voor de zekerheid toch eens contact met ze op. Wat geven zij aan. 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
GerritJansma
Nieuw

Het is al langer dan zes maanden. De "veeg" was weg na de reparatie maar kont nu weer terug ( op de zelfde plaats) Ik zal uw advies opvolgen en het reparatie centrum contacten. Dank en groet.