annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Video naar pc

OPGELOST
profile.country.NL.title
steri6
Ontdekker

Video naar pc

hallo,

ik heb nog niet zo lang een nieuwe cybershot. de filmpjes kan ik met geen mogelijkheid naar pc, stick of wat dan ook kopiëren.  iemand een oplossing???

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing

Hier wordt uitgelegd hoe je video's kunt importeren of overdragen naar een computer met PlayMemories Home. En hier in de Help-gids is ook een topic over (bewegende) beelden importeren in de computer. Ook kun je in deze vragen & antwoorden sectie kijken en op de ondersteuningspagina vind je handleidingen etc. Succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

Hi, welk model Cyber-shot camera heb je precies?

profile.country.NL.title
steri6
Ontdekker

DSC-HX60/HX60V cybershot.

profile.country.NL.title
steri6
Ontdekker

heb al PlayMemories HOme geïnstalleerd  maar ik snap niks van het hele gedoe. als ik de camera met usb kabel op pc aansluit kan ik niks meer doen. dan blijft alleen de melding in het scherm staan van USB functie,  massaopslag. ik kan niks terug kijken dan, en ook niet via de pc bij de bestanden komen.  importeren van de bestanden ging via PMB , maar dat is verouder. dat importeert alles steeds weer, ook als het er al in zit. behalve dus de video's.  als ik de foto's via PMB bekijk of wil kopiëren, schiet de PMB steeds van het scherm af. dus heb ik nu dus PMB vervangen door PMH.  (helaas werkt dat via cloud)  maar op de camera zonder kabel en met kabel kan ik niks overbrengen.   als ik in PMH ben, staat er steeds weer " (PMH) downloaden" of "aanmelden". 

Anonymous
Niet van toepassing

Hier wordt uitgelegd hoe je video's kunt importeren of overdragen naar een computer met PlayMemories Home. En hier in de Help-gids is ook een topic over (bewegende) beelden importeren in de computer. Ook kun je in deze vragen & antwoorden sectie kijken en op de ondersteuningspagina vind je handleidingen etc. Succes!

profile.country.NL.title
steri6
Ontdekker

bedankt, het is inmiddels gelukt. alleen foto's van video opslaan wil nu nog niet. normaal altijd wel.