annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

slaapstand

profile.country.NL.title
dreeke-66
Nieuw

slaapstand

Wie kan mij helpen?  Als mijn sony A7III  ingeschakeld is, maar ik gebruik deze even niet, gaat deze niet automatisch in de slaapstand het liefst in de "uit"stand,  met als gevolg dat de accu binnen no-time leeg is. (ik praat niet over de accu-spaarstand) De camera wordt warm, als of deze is aangesloten aan een oplader. In welk menu moet ik zijn om de configuratie aan te passen?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@dreeke-66 

 

Welkom op de community!

 

Zie volgende;

 

Begintijd energ.besp

Stelt tijdsintervallen in voor automatisch overschakelen naar de stroombesparingsstand wanneer geen bedieningen worden uitgevoerd om te voorkomen dat de accu leeg raakt. Om terug te keren naar de opnamefunctie, voert u een bediening uit, zoals de ontspanknop tot halverwege indrukken.

  1. MENU (Instellingen) → [Begintijd energ.besp] → gewenste instelling.

Menu-onderdelen

30 min./5 min./2 min./1 min./10 sec.

Opmerking

  • Schakel het apparaat uit wanneer u het apparaat gedurende een lange tijd niet gaat gebruiken.
  • De stroombesparingsstand wordt niet geactiveerd wanneer het apparaat via USB van voeding wordt voorzien, tijdens het weergeven van een diavoorstellingen, tijdens het opnemen van bewegende beelden, of indien aangesloten op een computer of televisie.

grt, Sigi

 

mijn foto's op; 500px en

Had ook dit probleem. Blijkt dat afstandsbediening was in geschakeld op de camera.