annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

RX 100 III knoppen/functies werken niet meer

profile.country.NL.title
GerritKoe
Ontdekker

RX 100 III knoppen/functies werken niet meer

Hallo,

Sinds vandaag kan ik mijn camera wel aanzetten en een foto maken. Alle overige instellingen zijn niet meer mogelijk; ook is het niet mogelijk om in de "aan" stand het menu te bedienen.
Ik heb het toestel wel terug kunnen zetten naar de begininstellingen nadat het toestel met usb aan de pc gekoppeld en weer losgekoppeld werd. Maar dit hielp verder niet.
Is wellicht ook een andere reset mogelijk? Of weet iemand een andere oplossing voor dit onverwachte probleem?

Bedankt.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Hi Gerrit, misschien heb je iets aan deze tip uit de online help-gids .

profile.country.NL.title
GerritKoe
Ontdekker

Hallo Boudewijn,

Ik had dit al gelezen in de help-gids, maar de gegeven suggestie hielp niets. Elders heb ik ook gelezen de accu nog langer uit de camera te laten en dan opnieuw te starten. Morgen zal ik de accu opnieuw plaatsen en het weer proberen. Heb je mogelijk nog andere suggesties?

Met vriendelijke groet,

Gerrit.

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Gerrit, ik raad je aan even contact op te nemen met de technische ondersteuning. Je kunt dit contactformulier gebruiken. Hopelijk vind je snel een oplossing!

profile.country.NL.title
GerritKoe
Ontdekker

Bedankt Arthur,

Ik heb intussen contact gehad. Ze konden me ook niet helpen en verwezen naar het reparatiebedrijf.

Daarna ben ik nog bezig geweest met het proberen het apparaat weer aan de praat te krijgen. O.a. aangesloten op de pc (massaopslag) en geprobeerd de software opnieuw te installeren vanaf de sony site. Dat laatste was niet mogelijk omdat de juiste versie geïnstalleerd was (uiteraard).

Maar toch na al het proberen werkt het apparaat nu wel weer goed. Hoe dat precies kan is niet te verklaren.
Mogelijk heb ik toch bepaalde acties uitgevoerd waardoor de camera weer goed is gaan werken.

 

In ieder geval bedankt voor de hulp.

Groeten,

Gerrit.

Tags (1)
Anonymous
Niet van toepassing

Goed om te horen dat het inmiddels weer werkt, Gerrit!