annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

"Running on PAL"

profile.country.NL.title
Anderenaam
Nieuw

"Running on PAL"

Via Amazone heb ik een RX10 M4 gekocht waar ik heel gelukkig mee ben. Hij doet alles wat ik wil en verwacht behalve elke keer als ik opstart komt hij met de boodschap "Running on PAL". 
De upgrade naar firmware 2.0 lost het probleem niet op. 
Hoe kan ik dit wegkrijgen terwijl ik in PAL setting blijf.

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Anderenaam 

 

Bij mijn weten blijf je die melding houden omdat het niet gebruikelijk is om dat te doen. Als je direct je beelden op een Europees scherm wil gaan bekijken geeft dat problemen als ik me niet vergis, vandaar op de Europese modellen die waarschuwing en ik neem aan de VS modellen andersom...

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
Anderenaam
Nieuw

Dank je wel voor je reactie. Is er niet een "Europese firmware upgrade" mogelijk voor de camera die dit probleem oplost?

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @Anderenaam 

 

Bij mijn weten is dit niet op te lossen. Een VS model blijft een VS model, de software updates zijn hetzelfde.

 

Groet,

Antonette

profile.country.NL.title
Wimpie44
Ontdekker

Mogelijk is het geheugenkaartje eerder ingesteld op NTSC. 

Probeer onderstaande eens, en omgekeerd. Gebruik even een ander geheugenkaartje.

Ga naar instellingen menu.

Klik op:

 

NTSC/PAL schakel.
Geeft bewegende beelden die zijn opgenomen met het apparaat weer op een televisie volgens het NTSC- of PAL-systeem.
MENU → (Instellingen) → [NTSC/PAL schakel.] → [Enter]
Opmerking
Als u een geheugenkaart plaatst die eerder is geformatteerd volgens een ander videosysteem, wordt een mededeling afgebeeld die u vraagt de kaart opnieuw te formatteren.
Als u wilt opnemen in een ander systeem, formatteert u de geheugenkaart opnieuw of gebruikt u een andere geheugenkaart.
Wanneer u [NTSC/PAL schakel.] uitvoert en de instelling is veranderd vanuit de standaardinstelling, wordt een mededeling "Uitgevoerd in NTSC." of "Uitgevoerd in PAL." afgebeeld op het beginscherm.

 

groet

W