annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het veranderen van de taal op een Sony RX 100.

OPGELOST
gABBY25
Nieuw

Het veranderen van de taal op een Sony RX 100.

Beste,

 

Als geschenk kreeg ik onlangs van mijn echtgenote een Sony Rx 100 Fototoestel. Wanneer ik het toestel voor de eerste keer in gebruik nam kreeg ik de optie om de taal in te stellen.

 

Ik bemerkte hierbij op dat ik slechts kon kiezen uit volgende talen:

 

* Engels

* Italiaans

* Spaans

* Duits

 

Nu is mijn kennis van de Engelse taal zeker niet slecht, toch had ik graag een optie gehad om mijn toestel in het Nederlands te hanteren. 

 

Is het mogelijk om dit via een Firmware update te installeren? Is het mogelijk om via de PC bijkomende instellingen aan te passen aan  mijn toestel? 

 

 

In elk geval neemt het toestel de meest fantastische foto's dat ik ooit heb genomen met een compact camera. Een dikke 10/10 voor Sony om dit te fabriceren. 

 

Met vriendelijke groet,

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is geen firmwareupdate voor de RX100...een andere taal instellen via deze weg is dus niet mogelijk (tenzij misschien via sony zelf, maar alleszins geen standaardprocedure).

 

Heb je ook de taal proberen te veranderen via het menu? Misschien was bij de eerste opstart de lijst langer dan het scherm en heb je er toen niet aan gedacht om naar beneden te scrollen.

Je kan de taal nog steeds wijzigen via "menu" - "moersleutel 3" - "taal".

 

Als je echtgenote de camera niet in benelux heeft gekocht maar bv via internet (import) of buiten de EU, is de kans eerder klein dat er Nederlands opstaat.

 

Het is inderdaad een fantastisch toestel!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Er is geen firmwareupdate voor de RX100...een andere taal instellen via deze weg is dus niet mogelijk (tenzij misschien via sony zelf, maar alleszins geen standaardprocedure).

 

Heb je ook de taal proberen te veranderen via het menu? Misschien was bij de eerste opstart de lijst langer dan het scherm en heb je er toen niet aan gedacht om naar beneden te scrollen.

Je kan de taal nog steeds wijzigen via "menu" - "moersleutel 3" - "taal".

 

Als je echtgenote de camera niet in benelux heeft gekocht maar bv via internet (import) of buiten de EU, is de kans eerder klein dat er Nederlands opstaat.

 

Het is inderdaad een fantastisch toestel!

_____________________________________________________
Sony Alpha Training