annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

herhalende pop-up "automatisch afspelen" na installeren PMB

profile.country.nl_NL.title
Maschhar
Bezoeker

herhalende pop-up "automatisch afspelen" na installeren PMB

Beste forum gebruikers,
ik heb een Sony Cybershot DSC-HX5V en heb de bijbehorende installatie cd met PMB geïnstalleerd. Dat lijkt allemaal goed gegaan te zijn, maar.....
Nu krijg ik iedere 5 seconden een pop-up in beeld met de melding "automatisch afspelen". Ik kan dit helaas niet "uitzetten" (als ik op annuleren klik, komt het gewoon weer opnieuw). Ook is er niets meer door middel van USB extern met m'n pc aangesloten. Deze melding verschijnt steeds in beeld, dus ook wanneer het programma PMB niet geopend is.
Deze pop-up melding vertraagt mijn computer aanzienlijk in gebruik, zo erg, dat ik eigenlijk niets anders meer kan openen. Overigens heb ik een computer draaiende op Windows XP.

Wie herkent dit probleem en belangrijker nog....weet er een oplossing voor, want PMB lijkt me wel een handig en mooi programma.

Alvast bedankt!

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Verwijder PMB en installeer PlayMemories Home, dit is de nieuwste update van PMB; http://www.sony.nl/support/nl/product/DSC-HX5V/downloads/pmhome


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
Maschhar
Bezoeker

Dank voor je reactie. Helaas heeft het niet geholpen. Nadat ik PMB had verwijderd was ik de pop-up kwijt; maar na installatie van PlayMemories Home kreeg ik dezelfde pop-up melding "automatisch afspelen" weer.

Hopelijk heb je nog een andere suggestie...

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Vreemd? :anguished:

Als een dergelijk popup-scherm wordt getoond, dan moet u ook enkele afspeelmogelijkheden te zien krijgen. U gaat op zoek naar de keuze 'Geen actie ondernemen' en daarbij geeft u aan dat dit (= niets dus) in de toekomst ook dient te gebeuren.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
Maschhar
Bezoeker

:thinking: Helaas heeft uw suggestie niet geholpen. Normaal gesproken zou je op "annuleren" in de pop-up moeten kunnen klikken, waardoor je dan inderdaad een lijst met afspeelmogelijkheden te zien krijgt. In dit geval is dat niet zo: ik kan op annuleren klikken wat ik wil, maar er opent zich geen lijst met afspeelmogelijkheden.

Als ik overigens in "mijn computer" kijk, zie ik ook geen externe apparaten verbonden met mijn computer.

Ik snap het echt niet meer: in ieder geval bedankt voor de gegevens suggesties!

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Als het alleen gebeurt als u de camera aansluit is er misschien iets mis met de aansluiting of met Windows.

Misschien toch maar even contact opnemen met de support van Sony.


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste Maschchar,

Welkom op het Sony Forum!

Mocht u inderdaad Sony Support willen contacteren hierover, dan vindt u de contactgegevens hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hopelijk vind u snel een oplossing voor uw probleem.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -

Forum Moderator