annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

foto's van camera naar desktop lukt niet

profile.country.NL.title
wvphotoimagine
Ontdekker

foto's van camera naar desktop lukt niet

Wat tot voor kort goed ging, nu blijkbaar niet mogelijk via Playmemories foto's te importeren (desktop, Windows 10, volledig updated). Goed opnieuw Playmemories geinstalleerd, maar nee, check the device. Wifi geprobeerd, werkt ook niet. Ander usb port, werkt ook niet. Na heel veel pogingen Battery exhausted, okay in de oplader, na uren, nog steeds battery exhausted. Met mijn Canon Mark II hoef ik niet per se de software van Canon te gebruiken, je camera is daar gewoon een extra drive, hup, select all en kopieren maar (waarom kan dat met deze Sony niet trouwens?). Ik word hier een beetje moedeloos van, dit is mijn tweede Sony, de eerste had een fout en moest via de Mediamarkt terug naar Sony, van deze RX100 II is het plezier minimaal!

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Wordt de RX100 wel door de de PC gezien?

m.a.w. zijn de drivers aanwezig in W10 voor de RX100.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wvphotoimagine
Ontdekker

Apart gecheck (IDC510_1705a.exe en SRD20Installer0810a.exe). Ik denk dat dat mogelijk het probleem niet is. Ik kreeg steeds melding Check the connected device o.i.d. Na opladen met de Sony oplader (uren) kreeg ik vervolgens nog steeds battery exhausted. Goed ik vandaag bij de Mediamarkt een nieuwe batterij aangeschaft (Euro 49,99). Thuis gekomen nog eens geprobeerd, maar nee. Sterker nog ik krijg weer de mededeling battery exhauted, nu lijkt me wat snel nietwaar voor een nieuwe batterij? Dit is de eerste keer dat ik dergelijke problemen ondervindt. Vervelend is ook dat ik op mijn camera, mijn laatse foto's niet meer zag staan toen die het even deed.

 

Ik had ooit een eerder type van Sony, daarvan bleef de lens uitstaan, die is teruggegaan via Mediamerkt naar Sony. Ik heb wel pech met de Sony's. Ik snap ook niet goed waarom je bijvoorbeeld zodra je je camera verbindt met je desktop, je de canera niet kan zien als een extra schijf, dat kan ik gewoon wel met mijn Canon Mark II, daar hoef ik de software van Canon niet eens voor te gebruiken. Hier zit ik vast aan PlayMemories, voor mij meer Bad memories nu. Volgens mij is het goed mis met deze camera, maar hoop dat ik het mis heb. Ik wacht op uw suggesties. Met groet, William