annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Foto's na verplaatsen van SONY DSC-W270 naar computer niet meer te openen

profile.country.nl_NL.title
hennyvs
Bezoeker

Foto's na verplaatsen van SONY DSC-W270 naar computer niet meer te openen

Ik heb een SONY DSC-W270 fototoestel. Na aansluiten op de computer heb ik de foto's direct verplaatst van de camera (die de computer als een externe schijf ziet) naar de computer. Dus niet via het programma dat voorheen altijd direct gestart werd (Image Transfer), zodra je de camera aansloot op de computer. Dit start tegenwoordig niet meer automatisch (is eigenlijk ook nog een "probleem"). Het programma staat wel aangevinkt op automatisch starten.

Omdat dit programma niet meer automatisch start, kopieerde ik de foto's eerst van de camera naar de computer. Daarna verwijderde ik ze van de camera. Ik dacht dit nu sneller te doen, door de foto's direct te verplaatsen, zodat ze meteen op de computer staan en van de camera verwijderd zijn.

Deze foto's kon ik op dat moment op de computer nog steeds zien en openen.

Nadat de computer uit was geweest en daarna opnieuw aangezet, kon ik deze foto's echter met geen enkel programma meer openen! Bij de eigenschappen van deze bestandjes (foto's) staat ook helemaal niets aangegeven (geen camer, geen formaat e.d.). Ik krijg steeds foutmeldingen van een onbekend bestandsformaat.

Wie kan mij helpen dit op te lossen, zodat ik de foto's weer kan zien/openen?? Terugkopiëren of verplaatsen naar de camera werkt niet, want ook daar geeft hij dan een foutmelding dat het een onbekend bestandsformaat is.

0 ANTWOORDEN 0