annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

een fout

profile.country.BE.title
vanhaverbekemyriam
Lid

een fout

mijn Digitale camera DSC-RX10M3 heeft op 15 maanden tijd 2 maal dezelfde fout gemaakt en heb hem moeten laten herstellen ,nu is hij nog niet terug van de hersteldienst voor de 2de keer  ben bang dat dit een fabricagefout is ,de camera loopt vast en kan er niets meer mee doen ,mijn camera heb ik aangekocht bij mijn vertrouwde winkel ,Verfaille-bouwens  wat gebeurt er als mijn garantie vervallen is en ik dit volgend jaar terug dezelfde fout krijg ,het was zeker geen goedkoop toestel voor mij ,heb er flink wat voor gespaard ;heb ook een speciale verzekering genomen die ook kostelijk was vele groetjes sorry voor mijn vele vragen

 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@vanhaverbekemyriam 

 

Goedemorgen Myriam, wat vervelend voor je dat je de camera al 2 keer op herstel hebt moeten sturen.

Weet je ook wat de oorzaak (of oorzaken) geweest zijn? Hebben ze dat vanuit het reparatie bedrijf gemeld? Of weet je vertrouwde winkel dat? Afhankelijk daarvan zouden die iets moeten kunnen zeggen of het later opnieuw zich kan voordoen (lijkt mij) en je advies kunnen geven.

 

Overigens hoef je geen sorry te zeggen voor je vragen hoor, ook daar is deze community voor.

 

grt, Sigi

 

 

mijn foto's op; 500px en