annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC W-830

Petraxx110
Nieuw

DSC W-830

Heb een Cybershot DSC W 830 gekocht, en wilde het nu in gebruik nemen. Maar de menu knop reageert niet,Er kwam meteen de Taal en na geharrewar de tijd, en de landkaart, maar niets is verder te doen. Ligt dat aan mij?

Ben niet ZO een techneute

.Heb al de batterij er uitgehaald. Ook een beschreven "reset " knop kan ik niet vinden. Het boekje met de gebruiksaanwijzing is wel dik, maar er staat nauwelijks wat in.

Dus : de menu knop ik kan drukken wat ik wil, maar er gebeurd niets. Wat doe ik misschien verkeerd........... Wie weet wat ik kan/moet doen......:smileyquestion:

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo Petra en welkom bij de community!

Even een paar vragen, misschien naar de bekende weg... 😉

Is de accu goed opgeladen?

Je kunt de menu knop niet indrukken, maar zie je wel iets op het scherm? En zo ja, wat dan?
Petraxx110
Nieuw

Hartelijk dank voor de aardige begroeting !
Ja, heb opgeladen, het lampje ging aan, en later uit. Als ik het aan doe,
komt steeds de display met de taal, en verder kom ikniet. Gisteren wel nog
de klok enzo. Maar niets gaat.....
Hoezo kan de menu toets niet ingedrukt worden ......

Dit is mijn derde digitale camera , daar had ik geen problemen mee.
Hoe kom ik in vredesnaam in het Menu? Zolang ik niet naar de instellingen
kan gaan , kan ik niets doen.....groet, Petraxx
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi Petraxx,

 

Graag gedaan! Ik hoop dat je we je verder kunnen helpen.

 

Oh, ik begreep uit je bericht dat je de menu knop niet kan indrukken, maar dat is blijkbaar wel het geval?

 

Als je de camera voor het eerst opstart word je inderdaad door een aantal stappen geleid (taal/tijd etc) en daarna kun je pas naar je instellingen of een foto maken. (Je kunt dit soms ook wel overslaan, maar daarvoor ken ik je camera niet goed genoeg)

 

Lukt het wel om bijvoorbeeld in het beeld met alle talen met het regelknopje (de grote knop achterop) naar een andere taal te springen? Kun je met de middelste knop achterop (in het midden van de grote ronde knop zeg maar) een taal te selecteren? Dat je deze taal instelt? (Dit om even te controleren of de knoppen goed werken :wink: )

 

Hallo,

Wie kann ich bei meiner W 830 ein Software Update machen?

 

Sigi

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hallo @Siegfried-Bunk und willkommen bei Community.

 

Sie sind jetzt auf den Niederländische pagina vom Community.

Bitte checken Sie https://community.sony.de/t5/deutsche-community/ct-p/de für die Deutsche Community.

 

Ich frage mich ab ob das überhaupt möglich ist bei diese Camera ein update zu machen, ich könte keine Update finden auf dem Produktpagina.

(please excuse my not so good German... )