annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC-HX80 camera meldt niet aan bij server en koppelt niet met OnePlus 6

profile.country.NL.title
Shirleyart
Nieuw

DSC-HX80 camera meldt niet aan bij server en koppelt niet met OnePlus 6

IMG_20200523_195855.jpg

Hey hallo.

Ik heb gisteren een camera voor mijn verjaardag gehad. Maar ben nu al continu bezig om hem in te loggen bij Sony server maart krijg dit steeds. Is dit een fout of wat moet ik doen. Ook het koppelen met mijn one plus 6 doet hij niet! Hij ziet hem wel maar zegt dan weer is een fout opgetreden. 

 

Laat ik voorop stellen dat ik een techneut ben hihih. Dus hulp zit erg fijn zijn. Ik wil hem gebruiken om creatieve tutorials op te nemen voor mijn kanaal en foto's voor mijn blog. Heb gisteren om studio lampen gehad met daglichten. En een ringlicht . Dus zou het erg fijn vinden als iemand mij kan helpen.

 

Mvg Shirley

 

 

 

< Onderwerp verduidelijkt en bericht naar sectie cyber-shot camera's verplaatst >

Tags (2)
2 ANTWOORDEN 2
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Shirley,

 

Gefeliciteerd met je verjaardag en welkom bij de Community!

 

Het lijkt erop dat men bezig is met werkzaamheden aan de website, waardoor deze tijdelijk niet beschikbaar is. Het enige wat jij (en iedereen) kunt doen is wachten tot het technische team klaar is met het onderhoud en de server weer beschikbaar is. Ik raad je aan het zo nu en dan nog eens te proberen, bijvoorbeeld 's ochtends eens en 's avonds eens. Dan ga ik ervan uit dat het zich vanzelf oplost. 

 

Downloads en manuals voor jouw camera kun je hier op de ondersteuningspagina vinden. Voor wat betreft het niet kunnen koppelen, adviseer ik je contact op te nemen met de technische ondersteuning. Hier vind je een contactformulier.

 

Succes ermee!

 

Mvg, 

Arthur

profile.country.NL.title
Shirleyart
Nieuw

hey Artur 

super bedankt voor je informatie.

En dankjewel voor de felicitaties. Hihi

Ik ga het zeker boven proberen. Wat ik zeg het is voor mij nieuwe. Ben blij dat je even gereageerd heb. Dankjewel.!