annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC HX7V probleem

OPGELOST
Bowsers
Nieuw

DSC HX7V probleem

Vanaf facebook ben ik door Sony Nederland doorgestuurd naar dit forum. Hier zou ik advies en tips kunnen krijgen. Ik ben zeer benieuwd naar de reacties en of er een oplossing kan komen voor mijn probleem. Hieronder heb ik het bericht even geplakt wat ik op facebook gezet had.

 

Ik heb al een tijdje een hele mooie camera van jullie. Namelijk de DSC HX7V. Ik ben erg blij met deze camera, ondanks dat de snelheid iets hoger mocht zijn. Verder ben ik echt super blij met deze dikke camera. Echter heb ik sinds al een tijdje een issue, waardoor ik veel minder plezier heb van mijn camera.
Namelijk, hij slaat tegenwoordig de foto's op in een map die de camera zelf maakt, voor elke dag!!! Dus als ik 14 dagen lang 1 foto maak, heb ik 14 mapjes met 1 foto. Dat vind ik erg waardeloos, want ik doe namelijk altijd alle foto's selecteren en naar een map op mijn PC slepen.
Dit is dus niet altijd zo geweest.
Ik heb werkelijk alle opties doorlopen, ook is de camera gereset naar de fabrieksinstellingen en het kaartje is ook netjes geformatteerd. Niets helpt!
Ik gebruik een 8GB 20MBs Sandisk kaartje dus niets bijzonders. Ik heb niets veranderd ik heb niets raars gedaan maar ik wil wel heel graag dat mijn camera weer normaal alle foto's in één map zet i.p.v alle dagen een nieuwe maakt.

Hoe los ik dit op?

 

Ik hoop dat iemand mij hier dan maar kan helpen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Bowsers2
Ontdekker

Wauw, inmiddels na een aantal mails naar Sony (die eerst niet wilde verzenden) is het probleem opgelost. Voor degene die het willen weten (of interesseert) het probleem was dat in de instellingen de USB opslag op ''automatisch'' stond en deze moet op ''mass storage'' staan als je alle foto's in dezelfde map wil hebben.

 

Bedankt Pepijn van Sony, u heeft mij heel erg blij gemaakt. Ik kan weer volop genieten van mijn toestel.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Welkom!

 

Je hebt al alles gedaan wat men zou verwachten dat je zou proberen.

 

Kan je zeggen welke naam de mapjes krijgen? Is dat de datum?

Ik zal proberen uitzoeken of hier een logische verklaring voor is, maar als het plots verschenen is en zelfs na fabrieksinstellingen zo blijft...ik ga eerlijk zijn, heb er geen goed oog in;

 

 

_____________________________________________________
Sony Alpha Training
Bowsers2
Ontdekker

Sorry voor het reageren met een ander account. Ik heb nu al ruzie met deze site. Erg handig :expressionless:

 

Om uw vraag te beantwoorden, ja de mapjes krijgen inderdaad de naam van de datum. Dus bijvoorbeeld 2015-01-23 (j/m/d)

 

Ik hoop dat iemand er iets mee kan, want het verziekt echt 75% van de fun van de camera. Liever lui dan moe namelijk.

Bowsers2
Ontdekker

Wauw, inmiddels na een aantal mails naar Sony (die eerst niet wilde verzenden) is het probleem opgelost. Voor degene die het willen weten (of interesseert) het probleem was dat in de instellingen de USB opslag op ''automatisch'' stond en deze moet op ''mass storage'' staan als je alle foto's in dezelfde map wil hebben.

 

Bedankt Pepijn van Sony, u heeft mij heel erg blij gemaakt. Ik kan weer volop genieten van mijn toestel.