annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

DSC-hx400v: Imaging Edge Mobile kan niet worden geïnstalleerd

profile.country.NL.title
Gaos68
Ontdekker

DSC-hx400v: Imaging Edge Mobile kan niet worden geïnstalleerd

Klopt het dat je op de DSC-hx400v  Imaging Edge Mobile niet kan installeren? 

Ik had nooit problemen tussen mijn Android telefoon en de camera. Toen ik jaren geleden overging op iPhone begonnen al de problemen. Ik wil over en weer foto's kunnen overzetten.

Nu met Imaging Edge Mobile weer een poging gedaan. Maar in de handleidingen loopt het al fout: je moet kiezen voor Bedien met smartphone, maar die optie geeft de camera niet. Ook Verbind met smartphone kan ik niet aanklikken.

QR code, SSID, niets werkt. Alle instellingen terugzetten ook niet. De camera zelf is ontzettend goed, maar hier baal ik ontzettend van. Wie kan mij verder helpen, of is er een goede winkel in de provincie Utrecht of Gelderland die mij kan proberen te helpen hiermee?

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
LieselotSony
Ontdekker

Hi, 

 

Ik ben Lieselot van Sony :slight_smile:

 

Dit betekent dat er niet eerst al een WiFi verbinding met de telefoon is gemaakt. Je dient best eerst in menu naar Aplicatie lijst te gaan en daar de intilligente afstandsbediening te selecteren en dan handmatig de Wifi verbinding op de iPhone te selecteren. Apple is allemaal een beetje omslachtig helaas..

Pas als de WiFi verbinding met de camera werkend is dan kun je pas de functie naar Smartphone verzenden gebruiken.

 

Ik hoop dat dit je verder helpt!

 

Groetjes,

Lieselot

profile.country.NL.title
Gaos68
Ontdekker

Hoi Lieslot,

 

Dank je wel! Dit leek in eerste instantie te werken.

Als ik elke keer IEM verwijder van mijn iPhone, kan ik opnieuw via de QR-code op de camera verbinding leggen en vanaf de iPhone 1x met de camera een foto maken. Maar daarna krijg ik op mijn smartphone de melding 'Verbroken'. En de camera geeft elke keer een QR-code en SSID, maar die kan ik in de app IEM op de smartphone dan niet meer scannen en invoeren. 

Ik heb alles teruggezet op de camera (netwerkinstellingen en SSID) en het riedeltje weer opnieuw gedaan. Weer hetzelfde resultaat. Ik krijg dan 'Verbroken. NIet verbonden met een camera. Activeer de Wifi functie van de camera en breng de verbinding tot stand via het WiFi-instellingenscherm van de smartphone'.

Is het dan de bedoeling dat ik het netwerk van mijn woning kies? Want als ik buiten de deur ben dan werkt dit natuurlijk niet. Iets anders dan mijn woning en alle buren krijg ik niet te zien.