annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

defect usb klepje camera

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
gekuppe50
Nieuw

defect usb klepje camera

In augustus heb ik een Sony rx1002 gekocht. opladen gaat via het usbtje. Het beschermende klepje is al snel lamgeslagen ondanks zorgvuldig gebruik. Via de foto zaak Verweij ofwel onderdeel van ringfoto Nijmegen, heb ik de camera toch laten opsturen in Februari 2014. De camera kost bijna 700,00 euro en met toebehoren waar je niet zonder kunt, al met al ruim 800,00 euro. Dan vind ik een defect plastic klepje toch wel errug zielig. Volgens de winkel zou het zomaar 2 maanden kunnen duren voor ik iets meer weet ofwel de camera weer terug krijg. 

 

Graag wil ik weten wat Sony hier zelf van vindt en hoe deze zaak afgehandeld gaat worden en op welke termijn?:smileyworried:

 

Lidy Stuit

Edit: Persoonlijke gegevens verwijderd.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Hoi Lidy,

 

Helaas kan Sony niet aangeven hoelang het precies gaat duren voordat een camera hersteld kan worden.

Echter is twee maanden wel een erg lang termijn.

Er kan het beste direct contact opgenomen worden het service centrum waar zij mee samenwerken.

Dit bedrijf heet techrepair.
www.techrepair.nl
0164-244 222.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
KelvinV
Bijdrager

Hoi Lidy,

 

Helaas kan Sony niet aangeven hoelang het precies gaat duren voordat een camera hersteld kan worden.

Echter is twee maanden wel een erg lang termijn.

Er kan het beste direct contact opgenomen worden het service centrum waar zij mee samenwerken.

Dit bedrijf heet techrepair.
www.techrepair.nl
0164-244 222.