annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bijzonder veel pech met sony

profile.country.nl_BE.title
arnoldroberts
Bezoeker

Bijzonder veel pech met sony

Hallo,

Ik ben reeds een hele periode aan het fotograferen met Sony toestellen. maar heb tot mijn spijt weinig geluk met de drie toestellen die ik tot nu toe gebruikte. Mijn eerste sony 200 braht ik binnen omdat het haperde. Ik kreeg de mededeling dat er zih vocht in het toestel bevond en niet herstelbaar was of te duur. He tweede toestel dat ik van iemand overnam was een Sony 300, ik kon dus dezelfde lens, batterij enz verder gebruiken. Na een tijdje gaf (geeft) de camera een fout aan. "camerafout'. Het advies was deze niet te laten repareren wegens te duur. Mijn derde toestel nu weer een Sony 300 geeft nu op het scherm alleen maar lijnen en veel licht, ook als ik direct door de lens kijk. Ik kan niet meer in het menu om tijd en diafragma in te stellen. Mijn kaartje kan ik fragmenteren via de camera met de 'camerafout'.

U begrijpt dat ik door dit alles teleurgesteld ben over het mingebruik van mijn toestellen.

Alhoewel amateurfotograaf moet ik zeggen dat ik van de beelden behoorlijk tevreden ben en dat ook hoor van mensen die ze op internet kunnen volgen (Gratis kunnen afhalen).

Ik kan niet steeds maar nieuwe toestellen kopen (budget beperkt).

Ik maak per week enkele honderden foto's en heb nu wel een behoorlijke pech moet ik zeggen.

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
-Tycho-
Ontdekker

Beste  wittevrouwen,

Welkom op het Sony Forum!

Dit forum is er in de eerste plaats om gebruikers ervaringen met elkaar te laten uitwisselen, zodat iedereen hier iets van kan leren. Indien u vindt dat uw vraag onvoldoende beantwoord is of wanneer u een reactie van iemand van Sony wenst, raad ik u aan om direct contact op te nemen met Sony support. Daar zullen ze u graag helpen.

De contactgegevens van Sony support vindt u hier: http://www.sony.nl/support/nl/contacts/tvhc

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

- Tycho -

Forum Moderator