annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Afstandbediening smartphone/DSC HX400v: wil alleen lukken via +: nieuwe camera toevoegen ...

OPGELOST
profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Afstandbediening smartphone/DSC HX400v: wil alleen lukken via +: nieuwe camera toevoegen ...

Sony DSC HX400v: Bediening op afstand met app/smarthone?? Hoe laatste stukje ... weigert, ben heel ver gekomen. Het gaat over de app. Afstandsbediening/tel. en het gebruiken ervan met de camera. Ik heb de app. Afst. bediening op de camera geïnstalleerd, via Play Memories Home (kan op versch. manieren zag ik), i.i.g. = geïnstalleerd op de camera, hiep hoi! Heb het bewijs ervan. Ook kan ik via WiFi foto's kopiëren naar de smartphone, maar, ik kan de Afstand. appl. kan gebruiken want: er kan geen verbinding gemaakt worden met telefoon! Als ik opnieuw een app. ga toevoegen, met grote , QR scan doen, dan kom ik uiteindelijk wel uit bij de app op de telefoon: kan op afstand T en W instellen, dat werkt, maar een foto maken met de app op telefoon: weigering ----> want ook groot zwart veld op de camera, (sluiter op app. = geblokkeerd dus): "afstandbediening niet in deze modus mogelijk". (of zoiets in deze geest). Wat hier mee bedoeld wordt, kan dit ook nergens vinden. Div. modi met selectieknop bovenop geprobeerd: geen effect. Wat zie ik over het hoofd?

       Aanvulling: heb de hele procedure met scannen (met Nieuwe camera verbinden) opnieuw gedaan: dan kom je in de app. Afstandsbediening op de telefoon, weer zwart veld: aan de selectorknop bovenop gedraaid, weer in de Autostand gezet: toen deed hij het: ik kon met de telefoon een opname maken!! Dat werkt dus naar wens.
Alleen, je zou zonder de hele scanprocedure te doen, ook weer opnieuw verbinding kunnen maken met de telefoon.... (Wifi aan), maar dit wil niet ....

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Ik heb het gevonden! Ik weet hoe het moet, de hele QR code scanpassage/identificatie = geweest, identificatie = geweest, Afstandappl. = op camera geïnstalleerd, (Toegang tot een Wifi kanaal op de smartphone App (nieuw, rood vierkant) uitzetten, het beeld/werkveld springt dan naar het verbindingspaneel. Op de camera bij Applicaties: de Afstand app. selecteren en .. verbinden maar.. duurt even en klaar = kees: op de smartphone verschijnt de camera ... op afstand, met W en T en sluiterknop etc. De truc zit hem dus in de Applicaties, het vierkantje met blokjes rechts van het WiFi teken in het Menu. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
veldfiets
Ontdekker

Ik heb het gevonden! Ik weet hoe het moet, de hele QR code scanpassage/identificatie = geweest, identificatie = geweest, Afstandappl. = op camera geïnstalleerd, (Toegang tot een Wifi kanaal op de smartphone App (nieuw, rood vierkant) uitzetten, het beeld/werkveld springt dan naar het verbindingspaneel. Op de camera bij Applicaties: de Afstand app. selecteren en .. verbinden maar.. duurt even en klaar = kees: op de smartphone verschijnt de camera ... op afstand, met W en T en sluiterknop etc. De truc zit hem dus in de Applicaties, het vierkantje met blokjes rechts van het WiFi teken in het Menu.