annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Maak kennis met de winnaar van onze wedstrijd

profile.country.DE.title
Peter_S.
Genius
590  Weergaven

© copyright by Julien Delaval© copyright by Julien Delaval

Kun je ons eerst vertellen waar je woont en wat je doet?
Ik heet Julien Delaval, ik ben 30 jaar oud en ik woon in de buurt van Avignon in de Provence. Ik verkoop multimedia en technische producten.

 

Wanneer ben je met fotografie begonnen en wat was je eerste camera?
Ik begon zeven jaar geleden met fotograferen — ik had een oude reflexcamera en een groothoeklens die perfect was voor landschapsfotografie.

 

Kun je ons het verhaal bij de foto vertellen? Waar kwam het idee vandaan voor deze foto?
Deze foto maakte ik op een strand aan de Spaanse kant van de Baskische kust. Het staat bekend als een goede surfplek en heeft rotsformaties in de oceaan. Ik bleef drie dagen op dat strand wachten op goed weer, en op de laatste dag vulde de lucht die samenkomende lijnen perfect aan.

 

Kun je ons vertellen welke apparatuur je voor de foto hebt gebruikt?
De foto is gemaakt met een α7R/16–35 f/4 van Sony met een LEE 0.9 hard filter en een NISI ND64-filter.

 

Tot slot, wat zou je andere fotografen willen adviseren om een winnende foto te maken?
Mijn advies: volg je instinct en je stijl, want dan worden je foto's uniek. Je moet constant nadenken over wat je doet, bij elk aspect van je foto's: emoties, sfeer, compositie, belichting, framing, kleuren, bewerking... Het is niet altijd duidelijk dat de fotograaf hier allemaal rekening mee heeft gehouden, maar het maakt wel verschil. Bij landschapsfotografie moet je ook geduldig zijn. Wacht dus op dat perfecte moment en neem geen genoegen met minder!

 

http://www.julien-delaval.com/