annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar kun je het krijgen

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Waar kun je het krijgen

Waar kun je echte informatie krijgen en uitleg over de verschillende professionele Camcorders als de PXW-Z280 ...PXW- FS7M2 enz. Ze vasthouden uitproberen. inclusief de nodige toebehoren. In de winkels waar ik kom hebben ze dergelijke niet op voorraad laat staan dat ze weten hoe hij werkt.
Tags (1)
12 ANTWOORDEN 12
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Ook al bij Sony Professional dealers op bezoek geweest?

Zie: https://pro.sony/en_NL/where-to-buy/products/professional-cameras

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Wel van deze site heb ik via de websites van Cameratools, Kameraexpres en Camera Nu van deze gekeken (staat niet op voorraad) uit contacten blijkt dat ze het wel voor je willen bestellen, ja dat kan ik zelf ook natuurlijk. Maar er een dag voor uitrekken om je goed te adviseren en uit te leggen...…...dat wordt een moeilijke
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Bij de meeste winkels is mijn ervaring dat het geen probleem is om apparaat te bestellen en samen met jouw deze te testen.  Al zal men hier geen dag voor uittrekken. Dat kan ik evengoed begrijpen. 

 

Wat verwacht je van de uitleg? 

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Jan-Glas 

 

probeer eens de wat "kleinere" (en fijnere..?) camera winkels via de link van @Boudewijn_D , 

of ook heel vaak te vinden wat verder buiten de randstad. (Even googlen helpt daarbij zoals bijv. in Den Ham/Almelo doen ze er ook veel mee heb ik het idee)

Een belletje vooraf helpt vaak 😉

 

Succes!

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en
profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

Nu Boudewijn, Inmiddels iets met Sony waar ik niet vrolijk van wordt. Voorlopig Sony van leverancierslijst afgevoerd.
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

@Jan-Glas niet om m'n gelijk te halen maar ik denk niet dat dit iets met het merk Sony te maken heeft, meer met de bereidwilligheid van dealers om er een dag voor uit te trekken. Misschien kunnen ze je bij Sony Professional nog van advies zijn: https://pro.sony/en_NL/support-services/support-contact-us

profile.country.NL.title
Jan-Glas
Ontdekker

ach het gaat niet om die paar tientjes maar om de manier waarop de ene keer zo en de andere keer weer anders. En dan eerst vragen om van alles te doen en dan uiteindelijk niet thuis geven. Ook zaken rond het professie lidmaatschap......brrrrrrr Daar heb ik werkelijk geen zin in, ik heb wel wat anders te doen. En ik heb een makkelijk standpunt tot 3 keer mag je op mijn tenen staan en dan is het over. Wilde net een Video camera met toebehoren van budget 30.000 euro kopen. Ook een A9 (nieuwe type) en nog een 4 tal GM lenzen, budget 15.000 euro. Maar eens naar een ander merk gaan kijken.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mogelijk dat @Bibi_Sony  vanuit Sony Hoofddorp iets kan betekenen in dit verhaal, niet geschoten is altijd tenslotte mis.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Jan-Glas 

 

Ben wel benieuwd (ter lering en vermaak) waar je toch vrij kortbondige reactie op gestoeld is. Mogelijk is dat voor jezelf heel duidelijk, maar zo van achter het scherm kan ik je "3 x op je tenen staan" v.w.b. de Sony Community (en de reacties dus van oa. @Boudewijn_D ) niet helemaal rijmen....Indien het te maken heeft met individuele dealers kunnen we er hier niet op ingaan. De reactie van @pa3eia  is op zich een goede tip, Sony kantoor is voor zover ik weet altijd voor een pro-klant bereikbaar (onafhankelijk van budget)

 

mvg,

Sigi

mijn foto's op; 500px en