annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Waar kan ik herkenningsprogramma (driver?) vinden voor mijn videocam. naar mijn Windows7?

videovideo
Nieuw

Waar kan ik herkenningsprogramma (driver?) vinden voor mijn videocam. naar mijn Windows7?

Dag Allemaal, misschien kan iemand mij helpen?
Ik heb een Sony Handycam DCR-HC37E. Dit is een video-camera.
Nu krijg je, zoals jullie weten, als je zo'n ding koopt, de software erbij.
Helaas, ik kocht het ding zo'n 7 jaar terug en het schijfje, waarop de sofware, is zoek.
Hoe kan ik nu video's importeren vanaf de camera naar de computer? Ik wil namelijk de video bewerken, enz, enz. En dat kan als je de video-opnames naar de computer hebt geimporteerd/geladen.
Daarvoor heb ik de sofware nodig, dus het schijfje, die bij de camera hoort. Geen nood, SONY biedt op haar webpagina de bijbehorende software aan. Dit is het programma: PlayMemoriesHome. Maar..... dat is een video-verwerkings-programma, dus met PlayMemoriesHome kan je video-opnames bewerken. Maar dat is niet wat ik nodig heb.
Ik zoek een programma, dat de verbinding tussen mijn stuurprogramma (Windows 7 Professional) en de video-camera (Sony DCR-HC37E) maakt. Met andere woorden, een programma, dat er voorzorgt, dat mijn Windows 7 Professional, mijn video-camera ((Sony DCR-HC37E) herkent?

Kan ik dat programma binnenhalen (download) via de Sony-website? Zo ja, waar?
Misschien wil iemand een wenk geven? Ik ben je oneindig dankbaar en onbekend met websites.
vrgr,
FP

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het apparaat heeft een ingebouwde USB/Firewire. Een programma als Windows moviemaker moet jouw videos herkennen en kunnen importeren.