annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony HDR AX 2000 opnameperikelen

OPGELOST
profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Sony HDR AX 2000 opnameperikelen

Als ik met deze camera zonder onderbreking opneem, dan kan het volgende gebeuren. De scene's die normaal gesproken na elke opnemen/pauze handeling door de camera (?) worden genummerd kunnen in de war komen. Het is mij namelijk twee keer gebeurd dat ik dacht dat een scene niet was opgenomen maar bij nader inzien toch op het kaartje stond. Voorbeeld. Ik had via Magix de scenes ingeladen op de computer en kwam tot de ontdekking dat ik een crusiale opname miste. Ik had de genummerde scenes 185 186 en dan 188. M.a.w. 187 ontbrak. Toen ik via de camera de beelden bekeek zag ik wel de zg. gemiste opname. Uiteindelijk kwam ik erachter dat aan scene 186 ook 187 was gekoppeld. Bij de andere was dat niet dan stond er 184-184, 185-185 enz. maar hier dus 186-187. Bij het inladen werd dit blijkbaar niet herkend en werd gestopt bij 186. Ik heb toen via windows verkenner de betreftende scene op de computer in een map geplaatst en dat lukte. op deze wijze had ik mijn volledige twee scenes weer complaat. Misschien hebben anderen ook deze ervaring gehad, vandaar dat ik mijn ervaring even met u wil delen. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Ik ben er nu achter gekomen dat het euvel niet bij Sony maar bij Magix VDL 2014 ligt. Daar zit een bug in het programma met genoemde problemen tot gevolg. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
gjzinke
Ontdekker

Ik ben er nu achter gekomen dat het euvel niet bij Sony maar bij Magix VDL 2014 ligt. Daar zit een bug in het programma met genoemde problemen tot gevolg. 

KelvinV
Bijdrager

Bedankt voor de feedback, wellicht hebben anderen daar ook profijt van. :slight_smile: