Deel jouw ervaring!
Sony camera FDR-AXP33 Probleen via pc geen beeld?Wel geluid.Hoe kan ik dit probleem oplossen?gebruik windows10.
B.V.D.
Welkom in de Sony community,
Al een andere kabel geprobeerd?
Al op eeb andere PC geprobeerd?
suc6 ermee,
73's
Zie nu bestandstype MP4-video (.MP4) is dit wel het juiste bestandtype?
Hallo pa3eia Expert Ja beiden gedaan,Alleen de vraag welke aansluiting.Heb via multi en usb geprobeerd.als de beelden er staan vanaf pc kan dan ook niet bekijken.Beeld is zwarte smalle blak onder en boven ertussen wit.hoor wel het geluid.kan wel bekijken via camera scherm.Via tv nog geen juiste kabel zodat ik dat nog niet kan uit proberen.Gekke ervan voorheen wel één keer gelukt had eerst ook dit probleem alleen weet niet meer hoe ik het toen heeft gedaan.Afspelen via vlc,window video maker en nog één geprobeerd zonder resultaaat.2 converters geinstaleerd nog geen resultaat.
Gr,Bart
nu de derde pc lukt het via play memories af te spelen wel probleem deze pc trekt het niet .Desbetrefende bestanden naar stick gecopieeerd maar vanaf de stick kan weer niet afspelen ben wel terleur gesteld zo dure camera dan geen films afspelen..
Helaas moet ik je teleurstellen dit i.v.m. dat ik geen enkele ervaring heeft met camer's. Je zal helaas even nog moeten wachten tot de camera expert(s) weer terug zijn van vakantie.
suc6 ermee,
73's
Nu via converter gelukt kan nu de film blokjes bekijken.kost wel dagen tijd.Nu de vraag na opname gewoon de opname,s kan bekijken maar hoe?In een bepaalde instelling opnemen?
B.V.D.
Gr,Bart
Ik heb hetzelfde probleem met Play memories, alles geupdate en het afspelen is zeer blokkerig, wel is het mogelijk via windows mediaplayer redelijk af te spelen