annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

pc herkent mijn camcorder niet meer

profile.country.NL.title
Ruudborger1950
Nieuw

pc herkent mijn camcorder niet meer

Ik heb nog een Sony DCR-DVD106e die goed werkte op mijn pc. Nu heb ik win 10 op mijn pc geinstslleerd en de pc herkend de camcorder niet meer. Moet wel zeggen dat ik de camcorder enkele jaren niet meer heb gebruikt en sinds kort weer in gebruik genomen. De oude software opnieuw geinstalleerd enz. Wat is heirvan de oorzaak? Te oude software of beter een nieuwe camcorder aanschaffen, of is er nog iets aan te doen.

Graag jullie advies

vriendelijke groet,

Ruud Borger

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Ruud,

 

In principe is de meest recente software hier op de ondersteuningspagina te downloaden. Heb je dat al eens geprobeerd?

 

Meer informatie over het importeren van beelden van je Handycam via USB naar PlayMemoriesHome voor Windows is hier te vinden.

 

Laat ons graag even weten of het gelukt is. Zo niet, neem dan even contact op met Support, dat kan via dit contactformulier bijvoorbeeld.

 

Groet,

Arthur

profile.country.NL.title
Ruudborger1950
Nieuw

Het is gelukt, hartelijk dank voor je hulp Arthur. Merk toch dat het beeld minder is met deze pc. Ga waarschijnlijk toch naar een nieuwe camcorder van Sony kijken. Weet nog niet welke maar zo simpel mogelijk.

vriendelijke groet,

Ruud Borger

Anonymous
Niet van toepassing

Leuk om te horen dat het gelukt is, Ruud!

Sony's huidige assortiment videocamera's is overigens hier te vinden.

De camcorders die eenvoudig in gebruik zijn voor spontane opnames vind je hier

Succes!

Arthur