annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HXR-MC2500 Firmware update

profile.country.NL.title
HansSt01
Ontdekker

HXR-MC2500 Firmware update

Ik vroeg mij af of er al een nieuwe update is en zo ja: waar kan ik die downloaden en hoe is dat te installeren (ik heb een Apple computer). Op de supportpagina van Sony kom ik dit type niet tegen.

Mvr. gr. Hans

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ben je wel op de hoogte van deze site?

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HansSt01
Ontdekker

Bedankt.

Ik had uiteraard al een manual. Ook in deze manual zie ik als enige vermeld staan bij Firmware:

 

"VERSION DISPLAY

Hiermee geeft u de huidige versie van uw camcorder weer. Controleer regelmatig of er firmware-updates beschikbaar zijn."

 

Verder dan dat kom ik dus niet en wordt mijn vraag dus helaas nog niet hiermee beantwoord... Tenzij er bedoeld wordt dat op die website onder "Software" dus de update van de firmware verschijnt. Aangezien daar niets vermeld wordt voor dit type camera, ga ik ervan uit dat de laatste firmwareversie 1.00 is.

profile.country.NL.title
jebbenn
Ontdekker

Wie kan mij de firmware sturen van de  HXR-MC2500 kan die nergens vinden voor download
 

 

 

 

< persoonlijke gegevens verwijderd > 

Anonymous
Niet van toepassing

Hi jebbenn,

 

Ik heb je bericht aangepast want het uitwisselen van persoonlijke gegevens is in het publieke gedeeltje van de Community uit veiligheidsoverwegingen niet toegestaan. Dit mag eventueel wel via een privébericht met een andere gebruiker. Dit kan door  rechtsboven in het scherm op het envelope-icoon te klikken, vervolgens kun je dan een nieuw bericht aanmaken en versturen door in de adresbalk een gebruikersnaam van een ander forumlid in te tikken. 

 

De HXR-MC2500 valt onder Sony Pro. Je kunt hier meer informatie vinden. 

 

Persoonlijk vond ik op hun website enkel de manuals, dus ik raad je aan om voor vragen over de firmware contact op te nemen met hun supportafdeling. 

 

Contactgegevens zijn hier te vinden. Houd er rekening mee dat men bij Sony Pro geen Nederlands spreekt. 

 

E-mail:

primesupport@eu.sony.com 

 

Tel:

+31207003700 (NL, English)

 

Tel: 

+3225855099 (BE, English)

 

+3225855100 (BE, French)

 

Succes, 

 

Arthur