annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

camcorder HDR- CX625

profile.country.NL.title
baarsriet
Nieuw

camcorder HDR- CX625

Ik heb een camcorder HDR-CX625 waarmee ik in Amerika een film heb opgenomen. Deze wil ik gaan bewerken maar als ik de frames afspeel op mijn laptop hebben de beelden een roze gloed. Ik heb dit ook op een andere laptop afgespeeld en op de tv maar het is overal hetzelfde. Ik heb de beelden zowel automatisch en ook handmatig ingesteld  opgenomen maar ze hebben het allemaal. Kan iemand zeggen hoe dit kan en wat ik er eventueel aan kan doen

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Hi @baarsriet en welkom bij de Community!


Het zou kunnen dat je witbalans verkeerd heeft gestaan, maar op afstand lastig in te schatten.

Je kunt met video editing programma's wel wat veranderen in de kleur maar of het voldoende is om de hele roze gloed weg te nemen durf ik niet te zeggen.

 

Groet!

Antonette

profile.country.NL.title
baarsriet
Nieuw

Ik had de witbalans op automatisch staan. ik ben de film wel aan het bewerken in Magix  video de luxe maar de kleuren worden dan wel onnatuurlijke. 

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Film heeft helaas veel kleinere marges om nog iets aan de kleuren te kunnen doen als je dat vergelijkt met foto.

Ik zou nog eens even een stukje filmen en als die roze kleur blijft is er toch iets aan de hand.

Zag je dit niet tijdens het filmen?

En als je de bestanden op een andere manier opent?

ZIt ineens te denken dat er misschien ook iets met de overzetting naar computer misgegaan kan zijn. Als je het bij het terugkijken op de camera zelf niet hebt gezien?