annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bewerkte bestanden overbrengen van digital HD video camera recorder naar laptop

profile.country.NL.title
MargretDekker
Ontdekker

Bewerkte bestanden overbrengen van digital HD video camera recorder naar laptop

Ik heb een jaar of 2 à 3 geleden een Sony Digital HD Video Camera Recorder gekocht (Handycam HDR-PJ620). Inmiddels is mijn SD-kaartje vol en heb ik de bestanden op mijn laptop gezet. Om ruimte te besparen, heb ik de beelden steeds op de camera 'bewerkt' (stukjes gewist). Als ik de memorycard in mijn laptop doe, zie ik echter alle (originele) beelden, inclusief alle delen die ik verwijderd heb op mijn camera. Heeft iemand enig idee hoe dit kan en hoe ik het voor elkaar kan krijgen om alleen de bewerkte bestanden op mijn laptop te zetten?

3 ANTWOORDEN 3
Anonymous
Niet van toepassing

Hi Margret, 

 

Hopelijk heeft een andere gebruiker in deze community hier ervaring mee. 

 

Wellicht zou het handig zijn om te laten weten welk besturingssysteem je precies op je laptop gebruikt en of je gebruik maakt van PlayMemories Home. 

 

Je zou ook even hier kunnen kijken tussen de vragen en antwoorden op de ondersteuningspagina, misschien dat het je op ideeën brengt. Ook kun je alvast even contact opnemen met Support via dit contactformulier

 

Succes ermee!

 

Arthur

profile.country.NL.title
MargretDekker
Ontdekker

Hartelijk dank voor de reactie. Ik werk met een HP laptop, Windows besturingssysteem. Met PlayMemories Home heb ik (nog) geen ervaring...

 

Vriendelijke groet,

Margret

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Als de camera dat als losse bestanden heeft bewaard is er geen snelle manier bij mijn weten om alleen die op te slaan vanaf je camera. Misschien kan je het aan de bestandsnamen zie? Waarschijnlijk hebben de bewerkte bestanden een iets andere bestandsnaam (met hetzelfde nummer als het origineel) en kun je die naar een apart mapje op je computer slepen?