Deel jouw ervaring!
Hallo,
Ik ben nieuw op het forum en heb net een prachtige camcorder, de Sony HDR-XR 155E aangeschaft, een beauty!
Ik heb echter een vraag: na het exporteren van filmbestanden van de Sony naar mijn PC, via het PMB-programma van Sony, vraagt PMB of ik de bestanden van de camcorder daadwerkelijk wil verwijderen, en dat wil ik. Ik klik dus op "ja". Echter: dat gebeurt niet en alle bestanden blijven op de camcorder staan!
Ze zijn ook niet te verwijderen via verkenner in Windows. Weet iemand hoe dat komt en of het kan, buiten het deleten op de camcorder zelf?
Message was edited by: didapje
Hallo, het is inmiddels al een tijdje geleden dat u dit probleem gemeld hebt, maar was benieuwd of het inmiddels al verholpen was, ik heb n.l. exact hetzelfde probleem.
Ik heb een camcorder van Sony (HDR 580-PJ) en importeer de beelden met PMH (Play Memories Home)
Ok hier kunnen de beelden niet verwijdert worden met de software, en ook niet in wondows verkenner, echter alleen op de camera, dit is uiterst onhandig.
Misschien heeft u hiervoor al een oplossing gevonden die echt werkt, (dus niet de zeer voor de handliggende suggesties van Sony, zoals teruggaan naar fabrieksinstellingen,geheugen formateren, e.d. want die werken allen niet)