annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wh-1000xm4 volledig verbonden maar geen geluid

profile.country.NL.title
Finnie
Ontdekker

wh-1000xm4 volledig verbonden maar geen geluid

sinds enige tijd gebruik ik met veel tevredenheid mijn wh-1000MX4 bluetooth koptelefoon. 
Alleen bij mijn werk koptelefoon geeft hij regelmatig problemen, hij is volledig correct gekoppeld en bellen via teams werkt perfect maar zodra ik dan weer muziek wil luisteren (meestal youtube via chrome) Komt het geluid via bluetooth niet door. Hieronder een opsomming.

- Probleem doet zich meestal voor na een pauze. Aka In de ochtend werkt het prima. Ik zet de koptelefoon uit om pauze te gaan houden en als hij weer aan gaat werkt hij niet. 
- Maakt niet uit of de laptop het enige gekoppelde apparaat is of ook de telefoon, met en zonder geprobeerd. 

- App op telefoon zegt dat hij gekoppeld is met de laptop, en daarvandaan afspeelt. 

- Windows bluetooth geeft aan dat het apparaat gekoppeld is voor audio 

- Windows Audio geeft de koptelefoon weer als afspeel apparaat. 

- Windows Audio tests geeft weer dat het geluid afspeelt op de koptelefoon maar het is niet hoorbaar. 
- Met kabel werkt het prima (maar wil graag bluetooth gebruiken) 
- Laptop is windows 11 
- telefoneren via Teams lijkt nog wel te werken, al het andere geluid niet. 

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Finnie ,

 

Chanel van Sony hier.

Wat vervelend, ik ga je vraag intern doorzetten en kom bij je terug zodra ik antwoord heb.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
ChanelSony
Lid

Hi @Finnie ,

 

Ik heb het volgende intern doorgekregen:

Voor wat betreft de vraag over de WF1000XM4, dat is niet een probleem in de hoofdtelefoon, maar er gaat blijkbaar in de windows PC iets niet geheel goed, aangezien bepaalde dingen wel spelen en bepaalde weer niet.

Het lijkt er dus op dat Teams de connectie met de Headphone blijft claimen. Men zou eens kunnen kijken wat er gebeurt wanneer je teams afsluit of wanneer je de computer weer opnieuw opstart. Als het dan werkt dan weet je dat de computer de schuldige is.

 

Ik hoop dat dit gaat helpen.

Fijne dag!

profile.country.NL.title
Finnie
Ontdekker

Probleem doet zich weer voor. (Na de lunch was de koptelefoon uit gegaan en er komt nu geen geluid meer via de bluetooth. 
Heb Teams volledig afgesloten. (Runt ook niet in de achtergrond.) Maar nog steeds geen geluid. 

profile.country.NL.title
Finnie
Ontdekker

@ChanelSony Kan dit nog een keer bekeken worden want het probleem blijft zich voordoen 😕