annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wh-1000xm4 volledig verbonden maar geen geluid - plus aanvulling

profile.country.NL.title
Finnie
Ontdekker

wh-1000xm4 volledig verbonden maar geen geluid - plus aanvulling

 
sinds enige tijd gebruik ik met veel tevredenheid mijn wh-1000MX4 bluetooth koptelefoon. 

Alleen bij mijn werk koptelefoon geeft hij regelmatig problemen, hij is volledig correct gekoppeld en bellen via teams werkt perfect maar zodra ik dan weer muziek wil luisteren (meestal youtube via chrome) Komt het geluid via bluetooth niet door. Hieronder een opsomming.

- Probleem doet zich meestal voor na een pauze. Aka In de ochtend werkt het prima. Ik zet de koptelefoon uit om pauze te gaan houden en als hij weer aan gaat werkt hij niet. 
- Maakt niet uit of de laptop het enige gekoppelde apparaat is of ook de telefoon, met en zonder geprobeerd. 

- App op telefoon zegt dat hij gekoppeld is met de laptop, en daarvandaan afspeelt. 

- Windows bluetooth geeft aan dat het apparaat gekoppeld is voor audio 

- Windows Audio geeft de koptelefoon weer als afspeel apparaat. 

- Windows Audio tests geeft weer dat het geluid afspeelt op de koptelefoon maar het is niet hoorbaar. 
- Met kabel werkt het prima (maar wil graag bluetooth gebruiken) 
- Laptop is windows 11 
- telefoneren via Teams lijkt nog wel te werken, al het andere geluid niet. (Volledig Teams afsluiten werkt ook niet om de rest van het geluid wel terug te krijgen 
- Geluid komt opeens wel via de koptelefoon als ik de Microfoon test (maar met mindere kwaliteit) . Zodra ik de test stop komt het geluid niet meer door de koptelefoon 

Met kabel werkt het wel, maar beetje jammer om een dure bluetooth koptelefoon te kopen om vervolgens altijd met de kabel te zitten. 

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Hoi Finnie, ik ga het intern navragen voor je. - Sony-Busra

profile.country.NL.title
Busra-Sony
Lid

Dit is niet iets wat aan de kant van de hoofdtelefoon is op te lossen, het probleem zit aan de computerkant, en daar kunnen wij helaas geen invloed op uit oefenen. Ik hoop je hierbij voldoende geholpen te hebben. - Sony