annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

wh 1000xm3 bluetooth problemen in het vliegtuig

profile.country.NL.title
Thimoe
Nieuw

wh 1000xm3 bluetooth problemen in het vliegtuig

Mijn wh1000xm3 werkt normaal gesproken probleemloos via BT, spotify en mijn S8+. Vorige week mijn wh 1000xm3 voor het eerst gebruikt in het vliegtuig. Mijn telefoon stond op vliegtuigmodus en de koptelefoon was verbonden met BT. Echter werd het liedje na elke 10 sec gepauzeerd. Na de pauzeknop in te drukken op mijn koptelefoon deed deze het weer 10 sec. Ik vroeg mij af of dit wellicht door de drukcabine (vliegtuig) kan komen en hoe dit kan worden opgelost.

Ik weet dat er mogelijk een oplossing is door te verbinden met een kabel, maar dit is niet wenselijk omdat ik hem graag draadloos wil blijven gebruiken.

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoogstwaarschijnlijk is het een instelling van de BlueTooth verbinding in de vliegtuig mode op de telefoon.

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thimoe
Nieuw

Zojuist heb ik geprobeerd om met dezelfde instellingen het probleem na te bootsen. Echter op de 'grond' werkt het zoals zou moeten. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nagebootst in de vliegtuigmode?

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Thimoe
Nieuw

Ja

Outlook voor Android downloaden
profile.country.NL.title
Sigiphoto
Expert

@Thimoe 

Vervelend! Zelf kort geleden gevlogen en geen enkele last gehad (speel af op Iphone 8), was heerlijk om geen vliegtuig geluiden te horen tijdens het muziek luisteren. 

Via de app Sony Headphones kun je de "omgeving" opnieuw scannen/instellen. Misschien dat dit een oplossing is.

(in vliegtuig)

grt, Sigi

mijn foto's op; 500px en